گوناگون

اخبار کوتاه از شهرستان دزفول

81226228 5803979

ˈ سعید ایثاری ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این جشن که هفدهم تیرماه در تالار جام جم دزفول همزمان با حضور مسئولان محلی و نیکوکاران برگزار می شود کمک های نیکوکاران برای تامین مسکن نیازمندان جمع آوری می شود.

وی در راستای اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان ، مسوولان شهری و خیرین در اقدامی خداپسندانه با حضور در منزل مددجویان و نیازمندان در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام می کنند.

چهار هزار و500 نفر معلول و یک هزار و 500 خانواده مددجو تحت پوشش بهزیستی دزفول می باشند.

**دانش آموزان دزفول در مسابقات هنرهای تجسمی خوزستان برتر شدند

دانش آموزان دزفول در مسابقات هنرهای تجسمی و صنایع دستی استان خوزستان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش دزفول گفت:در این مسابقات ˈپویا جهانبخشیˈ در رشته پاستل ، ˈایمان زاده عاملیˈ در رشته طراحی با ذغال ، ˈمحمدحسین ستانیˈ در رشته سفال ، ˈیاسین پارسهˈ در رشته بافت و نساجی رتبه های برتر را کسب کردند.

ˈنادر صدری زاده ˈ افزود:در رشته گواش ˈفرشته کلک چیˈ ،در رشته رنگ و روغن ˈحدیث آغنده ˈ ، در رشته پاستل ˈفاطمه روغنیˈ و در رشته بافت و نساجی نیز ˈمریم بدر رفتهˈ حایز رتبه های برتر در استان خوزستان شدند.

وی گفت:در این مسابقات همچنین ˈعلی صانع فردˈ در رشته طراحی با مداد ، ˈ امیر عبابافیˈ در رشته پاستل ، ˈحسین غلامیˈ در رشته بافت و نساجی موفق به کسب رتبه دوم شدند.

صدری زاده افزود:آرین عبودیی در رشته گواش ، محسن آبیارزاده در رشته آبرنگ،کورش گرجی در رشته طراحی با ذغال،احمد سعادت پور در رشته سرامیک،امیر شاطرپور در رشته سفال،امیر رضا داروفروش در رشته چوب ، مهشید محمدعبایی در رشته پاستل ،کوثر زارع راضی در رشته مدادرنگی ، روژین قمشی بزرگ در رشته سفال ، عفت دهنه چی در رشته فلز و نازنین کسایی زاده در رشته نستعلیق موفق به کسب رتبه سوم شدند.

**چهار هزار راس دام علیه بیماری لمپی اسکین گاوی در دزفول واکسینه شد

رییس دامپزشکی دزفول از واکسیناسیون بیش از چهار هزار راس دام این شهرستان علیه بیماری لمپی اسکین گاوی خبر داد.

ˈ محسن ورجاوندˈ افزود:با توجه به شیوع بیماری لمپی اسکین گاوی در کشور برای پیشگیری از بروز این بیماری در شهرستان دزفول گله های گاو و گوسفند شهرستان دزفول در برابر این بیماری واکسینه شد.

وی معدوم سازی دام های مبتلا و مشکوک، سم پاشی و ضدعفونی کردن دام ها و جایگاه آنها، جلوگیری از رفت و آمد و نقل و انتقال دام به مکان های دیگر و مایه کوبی دام های حساس را از جمله اقدامات پیشگیرانه و کنترلی دامپزشکی در مواجهه با این بیماری عنوان کرد و گفت:در حال حاضر هیچگونه موردی از بیماری لمپی اسکین گاوی در شهرستان دزفول مشاهده نشده است.

**برپایی نمایشگاه کتب رمضان در دزفول

رییس اداره کتابخانه های عمومی دزفول از برپایی نمایشگاه کتب رمضان در کتابخانه عمومی رودبند خبر داد.

ˈ فروزان مهرانپور ˈ افزود:این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید علاقه مندان برپا می باشد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع قرآن در کتابخانه عمومی بوعلی سینای شهر میانرود خبر داد وگفت: در این نمایشگاه یکهزار جلد کتاب در موضوعات مختلف با تخفیف 30 درصدی عرضه شده است.ک/3 7278/648

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا