گوناگون

استاندار:سهام صندوق توسعه به مردم هرمزگان عرضه می شود

81238974 5825707

به گزارش ایرنا جاسم جادری سه شنبه در مراسم روز اصناف افزود:راه اندازی این صندوق با هدف توسعه منطقی ،پایدار و متوازن استان انجام می شود.

وی همچنین از تهیه طرح راه اندازی شرکت های توسعه عمران شهرستانی خبر داد و بیان داشت: این طرح توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهیه شده و در حال بررسی کارشناسی برای تایید نهایی است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: طرح شرکت های توسعه عمران شهرستانی به نوعی مکمل صندوق توسعه هرمزگان است تا بر اساس یک طرح مطالعاتی درست و عادلانه و بر مبنای استعدادها و اولویت ها بتوان به توسعه متوازن و پایدار دست یافت.

رییس شورای برنامه ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ابراز داشت: بازار و بازرگانان می توانند در اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند .

استاندار هرمزگان تنوع در کیفیت و قیمت کالاها را یک مولفه مهم در رونق گرفتن بازار دانست و خاطرنشان کرد : عتدال باید در بازار حاکم باشد به گونه ای که فروشنده منفعت لازم را برده و خریدار نیز احساس کند پولی که برای کالا پرداخت کرده متناسب با ارزش آن کالاست.

وی همچنین با اشاره به نقش بازار هرمزگان به عنوان دروازه اقتصاد کشور اظهار داشت:رونق بیشتر تجارت در این منطقه ،چرخه تجارت در سراسر کشور را فعال تر خواهد کرد.

جادری یادآور شد:مدیریت عالی استان به مشکلات و خواسته های بازاریان مانند منصفانه بودن مالیات نیز آگاهی داشته و به دنبال اجرای راهکارهای عادلانه و قانونی در این زمینه است.ک/3

7192/668

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا