گوناگون

استاندار ایلام: اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم را به دنبال داشته است

81232873 5815362

به گزارش ایرنا، «محمدرضا مروارید» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در ایلام موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی و همراهی مسوولان استان در اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیار خوب بوده و شایسته قدردانی است.

مدیر ارشد استان به مشکلات بیمارستان امام خمینی شهر ایلام اشاره و تاکید کرد: تکمیل تجهیزات این بیمارستان در سفر نخست هیات دولت یازدهم به استان مورد توجه دولتمردان قرار گرفته و امیدواریم بزودی شاهد ارتقا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در این مرکز باشیم.

مروارید تاکید کرد: شاخص ترین برنامه دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت است که در استان ایلام نیز با درایت مسوولان استان به خوبی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: شاکله اصلی این طرح پرداخت هزینه درمانی بیماران در تمامی سطوح است که خوشبختانه در ایلام اجرایی و محقق شده و با استقبال مردم مواجه شده است.

وی یادآور شد: مردم ایلام از این پس دغدغه ای برای پرداخت هزینه های درمان نداشته و با کمال آرامش خاطر پیگیر درمان بیماری خود خواهند بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این بازدید گفت: این استان صاحب بخش درمان سوانح سوختگی می شود.

دکتر «علی دلپیشه» اظهار کرد: با توجه به آمار بالای سوانح سوختگی در ایلام ایجاد این بخش یکی از ضروریی ترین نیازهای بخش درمان استان است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات درمانی این نوع بیماران از دغدغه های مسوولان استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با رایزنی با مقام های ارشد وزارت بهداشت و درمان مقدمه های اجرای این طرح در استان ایلام فراهم شده و عملیات اجرایی آن امروز با حضور استاندار آغاز شد.

دل پیشه اضافه کرد: این بخش با زیربنای چهار هزار متر در چهار طبقه در ضلع شمالی بیمارستان امام خمینی (ره) ایجاد خواهد شد و وزارت بهداشت نیز بخشی از اعتبارهای ابتدایی این طرح را تامین کرده است.

وی گفت: پیش بینی می شود این طرح تا دو سال آینده به بهره برداری برسد. ک/2

540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا