گوناگون

استاندار: سرمایه گذاران برای اجرای طرح های عمران شهری در ایلام اعلام آمادگی کردند

81202575 5763103

به گزارش ایرنا، «محمدرضا مروارید» شامگاه یکشنبه در نشست بررسی طرح های عمران شهری ایلام گفت: شماری زیادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح های عمران شهری در ایلام آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: شهرداری های استان می توانند برای اجرای طرح های مختلف آبادانی شهری با توجه به توجیه پذیری اقتصادی آنها از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای این پروژه ها بهره گیرند.

وی با تاکید بر اجرای طرح های عمرانی در شهرهای استان به ویژه ایلام مرکز استان افزود: زیباسازی شهرها از ضرورت هایی است که با مقوله روحیه و نشاط مردم سر و کار دارد و این کار در کنار توسعه فضاهای شهری مناسب می تواند روحیه شهروندان را با نشاط تر و شادتر کند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام تاکید کرد: با توجه به ترافیک سنگین ایلام باید طرح های مناسب و اثربخش برای کاهش این معضل اجرا شود که از جمله آنها می توان به احداث توقفگاه طبقاتی اشاره کرد.

مروارید گفت: برای کاهش مشکل ترافیک ایلام و روان سازی آن باید به کمک و مشارکت بخش خصوصی ایجاد توقفگاه های طبقاتی در مرکز شهر در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی یکی از مکان های بسیار مناسب برای ساخت توقفگاه طبقاتی شهر ایلام را ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان در خیابان آیت الله حیدری دانست که می توان با همکاری شهرداری و کمک بخش خصوصی برای ساخت آن در این محل اقدام کرد.ک/2 

565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا