گوناگون

استاندار کرمان: خیران برای ساختن جامعه سالم پیش قدم شوند

81197713 5754901

به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، افزود: باید از خیران برای همکاری و مشارکت در ایجاد جامعه سالم دعوت کرد و کمک گرفت.

وی اظهار کرد: باید قبل از ساختن بیمارستان ها در زمینه بیمار نشدن افراد اقدام و برنامه ریزی کرد.

استاندار کرمان با اشاره به حضور خیران در بخش های مختلف جامعه، ادامه داد: باید در زمینه پیشگیری نیز اقدامات مناسبی انجام داد.

وی با اشاره به فشارهای دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: دشمن ایران را آباد و آزاد نمی خواهد.

رزم حسینی افزود: جوانان این مرز و بوم از استعدادهای زیادی برخوردار هستند که با استفاده از امکانات و ظرفیت ها می توانند کارهای مهمی انجام دهند.

وی به اردوگاه ها و مراکز ترک اعتیاد اشاره و بیان کرد: باید تدبیری اندیشیده شود که معتادان بعد از ترک مواد مخدر به زندگی برگردند و دوباره آلوده نشوند.

وی پیشگیری از اعتیاد، اطلاع رسانی و آموزش را مهم دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی درصدد کمک به منظور مبارزه با مواد مخدر هستند.

استاندار کرمان از ایجاد شغل های خرد برای معتادان بعد از ترک مواد مخدر به عنوان راهی برای جلوگیری از آلوده شدن دوباره فرد به این مواد نام برد و گفت: معتادان باید بعد از بازپروری در شغل های ایجاد شده به کار گرفته شوند.

وی بیان کرد: تیم های حرفه ای و کارشناسان به منظور مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از آلوده شدن معتادان بعد از بازپروری طرح و راهکار ارایه دهند.

رزم حسینی، مبارزه با مواد مخدر را وظیفه شرعی و قانونی مسوولان دانست و گفت: انجام کارهای اقتصادی و رونق اقتصاد در جامعه به نوعی از ابتلای افراد به مواد مخدر جلوگیری می کند.ک/2

7433/8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا