گوناگون

استیلی: اولویتم سرمربیگری است

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی، سرمربی تیم راه آهن گفت و گویی با سایت این باشگاه انجام داده که در زیر می خوانید.

* چه اتفاقی افتاد که با وجود حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سرمربی راه آهن شدید؟

همه می دانند که من چقدر علاقه و ارادت به باشگاه پرسپولیس دارم و بیشتر زمان عمرم را در عرصه های مختلف فوتبال در این تیم گذرانده ام. در مورد راه آهن چون این تیم در حال نابودی و منحل شدن بود و حتی این اواخر صحبت هایی مبنی بر سقوط این تیم به یک دسته پایین تر شده بود، نمی خواستیم بلایی که سر پاس آمد بر سر این تیم 76 ساله پایتخت بیاید بنابراین از دوستانم خواستم کمک کنند تا بتوانیم این تیم را بگیریم.

جلسات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هفته ای یک بار برگزار می شود و فکر نمی کنم که برای حضور در این جلسات مشکلی وجود داشته باشد ضمن اینکه تصمیم گیری در این خصوص را به دوستان در وزارت ورزش و جوانان واگذار می کنم.

متاسفانه تیم یکسری مشکلات و بدهی ها دارد و با صحبت هایی که با نماینده دادستان انجام دادیم کمک کردند تا این پروسه انتقال صورت بگیرد. چون دوستان به من اختیار تام داده اند و هرکاری که لازم بوده، برایم انجام دادند مرا به عنوان مالک تلقی می کنند در حالی که اولویت من امور مربوط به سرمربیگری تیم است و هدفم این است که به باشگاه راه آهن و جوانانی که در رده های سنی مختلف این باشگاه بازی می کنند، خدمت کنم.

در حال حاضر با توجه به بدهی هایی که باشگاه دارد و بازیکنان جدیدی که باید جذب کنیم هزینه های ما بالا رفته است که امیدوارم با کمک دوستان این موضوع نیز حل شود تا در رقابت‌های لیگ چهاردهم حضور خوبی داشته باشیم.

*  چند درصد از تیم فعلی را حفظ خواهید کرد؟

من در نخستین جلسه تمرین حضور پیدا کردم و چیزی که برای من مشخص شده این است که راه آهن بازیکنان خوبی دارد و از بازیکنان جوان باانگیزه ای نیز برخوردار است اما این تیم نیاز به تقویت دارد و باید چند بازیکن بزرگ نیز به راه آهن اضافه شود. تا سه روز آینده چند بازیکن خوب جذب خواهیم کرد که قطعا از طریق سایت باشگاه در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد ضمن اینکه تا پایان هفته کادرفنی تیم را نیز معرفی می کنیم.

*  شما جزء معدود نفراتی در فوتبال ایران هستید که در یک باشگاه هم سرمربی هستید و هم اختیار تام دارید، با این شرایط هدف گذاری شما در باشگاه راه آهن چیست؟

فعلا تنها چیزی که برای من اهمیت دارد بحث آماده سازی تیم است چون ما حدود 3 هفته از سایر تیم ها عقب تر هستیم که این موضوع کار ما را سخت تر می کند اما هدفگذاری ما 5 ساله بوده که تولید و پرورش بازیکن اولویت اصلی کار ما خواهد بود تا تیم در جریان بازی های لیگ در هرفصل از بازیکنان جوان تولید خودمان تغذیه شود.

چیزی که برای ما در راه آهن اهمیت زیادی دارد بحث مسائل فرهنگی و اخلاقی است. قرار است چند تن از بزرگان فوتبال ایران مثل آقایان زادمهر و کلانی به ما کمک کنند، چه به عنوان عضو کمیته فنی و یا چه به عنوان اعضای هیئت مدیره که این موضوع در آینده مشخص خواهد شد. البته نفرات دیگری نیز هستند که چون در حال صحبت با آنها هستیم فعلا اسامی آنها را اعلام نمی کنیم. مطمئن باشید برای مکتب سازی افراد بزرگی به ما اضافه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا