گوناگون

امام خمینی(ره) در مسیر رسیدن به قرب الهی وارسته ای به تمام معنا بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نظری منفرد ظهر چهارشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد امام(ره) بروجرد با تبیین مقامات قرب الهی، اظهار داشت: ایمان، علم، عمل و اخلاق درجات قرب الهی هستند که انسانهای وارسته در این مسیر مرحله به مرحله گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) در مسیر رسیدن به قرب الهی وارسته ای به تمام معنا بودند، افزود: مخلصین یعنی افرادی که از خویش رها شده اند و درجات بالاتری نسبت به انسانهای عامل، عاقل و…دارند.

حجت الاسلام نظری منفرد ادامه داد: لذا بزرگانی چون آیت اله بروجردی، سید بحرالعلوم، آیت اله نجفی بروجردی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) جز این انسانهای مخلص هستند.

خطیب حوزه های علمیه قم با بیان این مطلب افزود: امام خمینی(ره) جز انسانهای وارسته ای به شمار می روند که علاوه بر پهلوانی، در شناخت توحید و معرفت ذات ربوبی نیز قهرمان بودند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که امروز خلاء امام راحل(ره) با وجود پربرکت خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای به نحو عالی پر شده است.

حجت الاسلام نظری منفرد افزود: امروز این ملت با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری از تمامی بحرانهای دشمنان به خوبی عبور کرده و خواهد کرد.

بنابراین گزارش، مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولان اجرایی، لشکری، طلاب، روحانیون، کسبه، بازاریان و مردم انقلابی و ولایتمدار در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا