گوناگون

ايران، نيجريه و بوسني در يک سطح قرار دارند

سافت سوسيچ، سرمربي تيم ملي بوسني روز گذشته (دوشنبه) فهرست اوليه اين کشور براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل را اعلام کرد. فهرست او بر خلاف روند معمول تنها 24 بازيکن را در خود جاي داده است و بر اين اساس تنها يک بازيکن از اين ليست راهي جام جهاني 2014 نخواهد شد!

به نقل از ايسنا، سوسيچ در نشست خبري درباره اولين حضور بوسني در جام جهاني گفت: هر تيمي با هدفي به جام جهاني مي‌آيد و هدف تيم ما نيز صعود به عنوان تيم دوم از اين گروه است. مي‌دانيم که آرژانتين تيم قدرتمندي است و قطعا به عنوان تيم نخست از اين گروه صعود خواهد کرد. سه تيم باقي مانده (ايران، نيجريه و بوسني و هرزگوين) در يک سطح قرار دارند و به همين خاطر تلاش خواهيم کرد تا بتوانيم پس از آرژانتين از اين گروه به مرحله بعد راه يابيم.

سوسيچ 59 ساله که 54 بازي براي تيم ملي يوگسلاوي سابق انجام داده است در ادامه گفت: به نظرم بوسني قابليت حضور در جمع 16 تيم برتر جام جهاني را دارد. ما در انتخابي جام جهاني نشان داديم که چه تيم خوبي هستيم. اکنون اگر بتوانيم بازي‌هاي خودمان در انتخابي جام جهاني را تکرار کنيم، تيم ما يکي از تيم‌هاي صعود کننده خواهد بود.

بوسني در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 برابر آرژانتين به ميدان خواهد رفت.

سوسيچ در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره چگونگي مهار ليونل مسي گفت: يکي از بازيکنانم را کاملا براي مهار ليونل مسي به زمين خواهم فرستاد. اين بازيکن محمد بسيچ خواهد بود که وظيفه‌اش مهار ليونل مسي در اولين ديدارمان در جام جهاني است. او تنها بازيکن فهرست 24 نفري من است که مي‌تواند مسي را مهار کند.

اردوي آمادگي بوسني براي حضور در جام‌جهاني 2014 از 10 روز ديگر در سارايوو آغاز خواهد شد. بوسني سپس براي اردوي آماده سازي راهي آمريکا خواهد شد تا در آنجا برابر تيم‌هاي ساحل عاج و مکزيک ديدار دوستانه برگزار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا