گوناگون

بلاتکلیفی ملی‌پوشان جوان وزنه‌برداری!

وزنه‌بردار جوان ایران گفت: با تعطیلی اردوی تیم ملی، به ما گفتند به خانه‌هایتان بروید خبرتان می‌کنیم اما هنوز خبری نشده و معلوم نیست تیم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود یا خیر.

امیر حسین فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویانا یران (ایسنا)، درباره وضعیت مبهم تیم ملی وزنه‌برداری جوانان اظهار کرد: اردوی تیم ملی از نوزدهم تا بیست‌ونهم فروردین‌ماه برگزار شد، بعد از آن به ما گفتند به خانه‌هایتان بروید، خبرتان می‌کنیم اما فعلا خبری نشده و معلوم نیست تیم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود یا خیر. فکر می‌کنم بعضی از وزنه‌برداران امتحان داشتند و برای اینکه به درسشان لطمه وارد نشود اردو را تعطیل کردند البته امتحانات خود من از 28 اردیبهشت‌ماه شروع می‌شود.

فضلی در پاسخ به این پرسش که تاکنون با سرمربی تیم ملی در تماس بوده است یا خیر؟ گفت: آقای توکلی برنامه‌های تمرینی و اردویی را داده بود و خود من با او در تماس بودم و وضعیتم را اطلاع دادم.

وی ادامه داد: یک هفته تا 10 روز پیش با او تماس گرفتم و توکلی گفت تا چند روز آینده در مورد اردوها خبر می‌دهد اما خبری نشد من هم دیگر تماس نگرفتم.

فضلی با اشاره به نفرات تیم ملی جوانان بیان کرد: اگر اردوها زودتر شروع می‌شد و یا تیم را در اردوها نگه می‌داشتند صددرصد تیم جوانان در مسابقات جهانی خیلی خوب کار می‌کرد و می‌توانست حرفی برای گفتن داشته باشد. البته در حال حاضر هنوز معلوم نیست تیم به جهانی اعزام می‌شود یا نه اما در صورت اعزام نشدن کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و مجبوریم برای سال آینده صبر کنیم. البته من از سال 90 در اردوی تیم ملی بودم و تا به حال ندیدم با یک ماه اردو تیم به مسابقات اعزام شود، همیشه مدت زمان اردوها 2.5 تا 3 ماه بوده است.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران درباره وضعیت تمرینی خود نیز گفت: در واقع من هم در اردوها و هم در شهرم تمرین روزی دو مرتبه صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنم. البته در تعطیلات عید خوب تمرین نکرده بودم اما وضعیتم داشت بهتر می‌شد که اردوی تیم ملی تعطیل شد و به خانه برگشتیم. در حال حاضر نیز تمریناتم در شهر خودم خوب است و تقریبا به 80، 85 درصد آمادگی رسیده‌ام، سعی می‌کنم تا مسابقات جهانی بزرگسالان خودم را آماده کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا