گوناگون

بهترين تمرينات زندگي‌ام را پشت سر گذاشتم

 به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتيال،  قاسم حدادي‌فر در خصوص اردوهاي آماده سازي پيش از جام جهاني گفت: در سه ماه اخير، 2 اردوي خيلي خوب برگزار شد که به اعتقادم بهترين تمرينات زندگي ورزشي من و بسياري از بازيکنان بود. همچنين اين اردوي آخرمان در برزيل که منتهي به جام جهاني است بيش از پيش همه تلاشمان را انجام داديم تا اين اردو مثمر ثمرتر از اردوهاي قبلي برگزار شود و بتوانيم در سه مسابقه پيش و رويمان از فوتبال ايران آبروداري کنيم.

وي درباره بازي دوستانه مقابل ترينيداد و توباگو اينطور توضيح داد: در بازي با ترينيداد و توباگو 20 دقيقه بازي کردم. از نظرم بچه ها عالي بازي کردند و در کل شاهد اين بوديم که تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشت و با اين بازي نه تنها ما که در يک نيمه بيرون از مسابقه اين ديدار را تماشا کرديم بلکه به همه اين اميدواري را داد که مي توانيم مقابل تيم هاي هم گروه مان نتيجه خوبي کسب کنيم. بازي ترينيداد و توباگو  را تا جايي که شنيديم خيلي شبيه به نيجريه است اما بدون شک نيجريه تيم قوي تري است. در واقع اين بازي خيلي به ما روحيه داد و همينطور مردم را نسبت به بازي مقابل نيجريه اميدوار کرد.

حدادي فر در پاسخ به اين سوال که بازي هاي جام جهاني را چگونه ارزيابي مي کند، گفت: به هر حال در اين مسابقات هر تيمي که تمرکز و قدرت بيشتري داشته باشد موفق تر ظاهر مي شود. ما هم در اين مدت همه تلاشمان را کرديم تا خصوصا در ديدار اولمان مقابل نيجريه که براي ما مهم ترين بازي جام جهاني است نتيجه مورد نظرمان را بدست آوريم.

مدافع تيم ملي فوتبال ايران در پايان گفت: زمان بازي ها بسيار نزديک است و از همه مي خواهيم از  مردم و رسانه و مسئولين، کادر فني و بازيکنان را حمايت کنند تا بتوانيم با روحيه بالا جام جهاني خوبي داشته باشيم و از مردم مي خواهم که براي موفقيت تيم ملي دعا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا