گوناگون

تابش: صنعتگران برای انجام تعهدات اجتماعی تلاش کنند

81243059 5832631

روابط عمومی دفتر این نماینده روز یکشنبه اعلام کرد: ˈمحمدرضا تابشˈ در جمع مدیران وحدهای صنعتی مستقر در شهرستان اردکان که باحضور معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد، به مدیران صنعتی شهرستان برای افزایش ارتباط خود با توده مردم و جامعه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: همواره احساس اجتماعی با واقعیت های علمی متفاوت است و باید مدیران و سرمایه گذاران واحدهای صنعتی اردکان احساس اجتماعی جامعه را درک و در جهت تعامل و ارتباط با آن اقدام کنند.

تابش با بیان اینکه ترکیب نیروهای شاغل به کار در صنایع شهرستان اردکان توجیه پذیر نیست، اظهار کرد: تعهداتی که از سوی صنایع شهرستان تاکنون انجام شده با انتظارات فاصله زیادی دارد.

وی با قدردانی از سرمایه گذاری های انجام شده در بخش صنعت اردکان خاطرنشان کرد: این موفقیت به فراهم بودن زیر ساختهای لازم برای سرمایه گذاری باز می گردد.

تابش با اشاره به لزوم مشارکت صنایع در کارهای عام المنفعه شهرستان اضافه کرد: قرار بود 14 واحد خوابگاهی با سرمایه گذاری بخش صنعت در سالهای اخیر در اردکان ساخته که تاکنون تنها دو واحد آن احداث شده است و قابل قبول نیست.

عضو شورای عالی محیط زیست کشور سپس با اشاره به مشکلات زیست محیطی صنایع خاطرنشان کرد: این سوال باید طرح شود که چرا صنایع شهرستان به سیستم پایش آنلاین و لحظه ای سنجش آلاینده ها مجهز نیستند تا در این خصوص کنترل لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: صنایع شهرستان باید به سامانه های استاندارد روز دنیا در بحث حفاظت از محیط زیست مجهز شوند و در عین حال بپذیریم صنعتی شدن تبعاتی نیز دارد.

نماینده مردم اردکان با اشاره به برخی نگرانی ها در خصوص وضعیت آلایندگی کارخانه تولید شیشه اردکان تاکید کرد: مباحثی نظیر نحوه حمل و نقل مواد اولیه برای کارخانه، بحث لزوم انتقال سنگ شکن به خارج از محدوده شهر و دور از محیط زیست مردم و سر پوشیده بودن انبار دپوی مواد اولیه و همچنین رعایت کلیه مباحث زیست محیطی در این کارخانه مد نظر است که باید با جدیت از سوی مسوولان دنبال و نگرانی مردم در این خصوص رفع شود.

وی با بیان اینکه اردکان نباید به قتلگاه مردم در زمینه مباحث زیست محیطی تبدیل شود افزود: با همه توان در مسیر رفع نگرانی مردم تلاش خواهم کرد و اولویت ما حفظ سلامت مردم و محیط زیست آنان است.

نماینده مردم اردکان به برخی مجوزهای صادر شده برای احداث واحدهای صنعتی اشاره و تاکید کرد: صدور این مجوز ها نباید باعث ایجاد رانت برای افراد شود و دولت نیز باید مراقب باشد تا در هر مرحله ای که مجوز صادر شد و معطل ماند آنرا ملغی کند تا امتیاز ویژه ای برای برخی افراد ایجاد نشود. ک/2

7544/650

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا