گوناگون

تخریب تنها شهربازی گچساران!

پیمانکار شهربازی شهرستان گچساران گفت: در کجا دیده‌اید که در وسط شهربازی بلوار احداث شود که این امر شک برانگیز است.

هدایت مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه وبویراحمد، افزود: در اقدامی غیرمنتظره شهردار گچساران اموال بیت‌المال را در پارک شهربازی تخریب کرده است.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه تا سال 97 ملک شهربازی در اختیار پیمانکار است آقای زینل‌زاده بی‌توجه به این قرارداد با لودر شهرداری در ورودی شهربازی را تخریب کرده است.

پیمانکار شهربازی عنوان‌کرد: شهردار گچساران با استدلال غیرمنطقی دلیل این تخریب کردن را ایجاد بلوار در وسط شهربازی عنوان کرد.

مظفری گفت: در کجا دیده‌اید که در وسط شهربازی بلوار احداث شود که این امر شک برانگیز است.

وی بیان کرد: این تنها شهربازی شهرستان نفت‌خیز گچساران است که تاکنون با هزینه بالا برای استفاده مردم و مسافران این شهر باز نگه داشته شده است.

این پیمانکار تنها شهربازی گچساران تصریح‌کرد: شهربازی گچساران در سال 83 توسط شهردار فعلی زینل‌زاده تعطیل و تا پارسال توسط پیمانکار با هزینه شخصی راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: از زمان تحویل پست شهردار گچساران به زینل‌زاده وی دنبال کارشکنی و تعطیلی آن است.

وی بیان کرد: هدف شهردار گچساران از این کاراجاره دادن پارک‌های دیگر است و این خود این سوال را به وجود می‌آورد که آیا شخص شهردار با من پیمانکار خصومت شخصی دارد؟

مظفری اظهارکرد: از مسئولان شهر و به ویژه شورای شهر و فرماندار شهرستان گچساران درخواست می‌کنم با توجه به اینکه این پارک تنها شهربازی شهرستان گچساران است، برای حل این مشکل اقدام کنند.

وی افزود: در مصاحبه بعدی مدارک موجود اثبات حرف‌هایم وعکس‌های ایجاد جاده در شهربازی ارائه خواهم داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا