گوناگون

تشکیل 5 کمیته تخصصی در حزب تمدن اسلامی/ با دیگر احزاب سیاسی کشور تعامل داریم

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کنگره حزب تمدن اسلامی با حضور تمام اعضای شورای مرکزی این حزب و برخی چهره ها از جمله مصطفی کواکبیان رئیس جبهه اصلاحات و دبیرکل حزب مردم سالاری و همچنین حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و محمد حسن ابوترابی نایب رئیس اول مجلس درخانه این حزب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم میرمهدی نجفی مسئول ستاد برگزاری اولین کنگره حزب تمدن اسلامی با بیان اینکه این حزب در سال 76 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد اظهار داشت: در دو ، سه سال اخیر نیز اعضای شورای مرکزی این حزب طبق اساسنامه به این نتیجه رسیده بودند که اولین کنگره این حزب را برگزار کنند که بحمدلله پس از تلاش های فراوان اولین کنگره حزب تمدن اسلامی  امشب با حضور تمام اعضای شورای مرکزی آن برگزار شد.

وی افزود: در طول این مدت نیز آئین نامه ای برای برگزاری و تشکیل حزب و همچنین شرح وظایفی جامع برای ستادهای مختلف این حزب تدوین شد و مطابق آن نیز گروهها و کمیته های مختلی از جمله کمیته امور سیاسی، کمیته امور فرهنگی، کمیته دبیرخانه و ارزشیابی عملکرد، کمیته حقوقی و اساسنامه و کمیته پشتیبانی و تدارکات به منظور ساماندهی اقدامات و فعالیت های این حزب تشکیل شد.

عضو شورای مرکزی حزب تمدن اسلامی تصریح  کرد: شورای مرکزی از زمان تشکیل این کمیته ها گزارش هایی را به صورت مداوم دریافت کرده اند که ساماندهی تمام این کمیته ها تا ماههای گذشته ادامه داشته و در نهایت شورای مرکزی تصمیم گرفت که در هفتم تیرماه اولین کنگره این حزب را تشکیل و انتخابات آن را در جلسه امشب خود برگزار کند.

نجفی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای تشکیل این کمیته ها و برگزاری اولین کنگره ملی این حزب طبق زمانبندی ویژه ای عمل شد تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی برنامه های اجرایی اولین کنگره حزب را در 60 ردیف به تصویب و اجرا و رسانده اند و همچنین در طول این مدت نیز سعی کردیم با گروههای سیاسی و احزاب مختلف ارتباط و هماهنگی هایی را داشته باشیم. از جمله آنها می توان به حزب جامعه اسلامی مهندسین، انجمن فارغ التحصیلان شبه قاره هند و … اشاره داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا