گوناگون

تکفیری ها در صدد تفرقه افکنی میان مسلمانان و دیگر ادیان هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مختارنیا شامگاه دوشنبه در نشست مبلغین ماه مبارک رمضان افزود: تکفیری ها در صدد هستند، روز عاشورا را که روز غم و اندوه همه مسلمانان و آزاد مردان جهان است، در سازمان ملل به عنوان روز شادی و فرح ثبت کنند.

به گفته وی برای مبارزه جهانی و ممانعت از ثبت این نیت خبیثانه در سازمان ملل که از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا حمایت می شود، سامانه مستشهدین عاشورایی برای اعلام انزجار جهانی از این نیت خبیثانه راه اندازی شده است.

وی گفت: در روز شهادت حضرت علی (ع) سایت اینترنتی عاشورا و سایت سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به جمع آوری امضاء با عنوان کبوتران زمینی خواهد کرد و تمامی آزادگان و مسلمانان با مراجعه به این سایت امضای خود را برای ممانعت از این کار ناجونمردانه ثبت نمایند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار به همه مبلغین، رسانه های شنیداری، دیداری، مکتوب، سایت های مجازی خبری و همه فعالان بخش اطلاع رسانی توصیه کرد اطلاع رسانی لازم را در این زمینه داشته باشند.

حجت الاسلام مختارنیا اظهارکرد: از روز شهادت حضرت علی (ع) تا روز شهادت حضرت امام حسین (ع) این سایت باز خواهد بود و برای مخالفت با این کار ضد دینی و ضد انسانی تکفیری ها، باید همه امضای خود را ثبت نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: بیش از 20 میلیون امضاء جمع آوری گردد، تا روز عاشورا در سازمان ملل بعنوان روز جنایت جنگی ثبت شود.

حجت الاسلام مختارنیا به حضور بیش از 120 مبلغ و مبلغه در میان مردم در ماه مبارک رمضان در مساجد و تکایا سطح شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: حدود 20 خانه عالم برای استقرار مبلغین در سطح روستاها فعال است و در این راستا تلاش می کنیم از خانه های عالم برای جمع آوری امضای اهالی روستاها که اینترنت در اختیار ندارند استفاده شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به عدم دسترسی بسیاری از دوستداران اهل بیت(ع)، خواستار همکاری شرکت مخابرات برای تسهیل و تهیه امکانات مناسب جهت دسترسی مردم به اینترنت شد.ک/2

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا