گوناگون

تکنیک هایی که آرایشگرتان هم آن ها را نمی داند!

2334089 606به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، افراد کمی هستند که پوست کف سرشان خشک است و از خشکی بیش از اندازه موها رنج می برند؛ در این افراد تعداد دفعات شست و شو باید به حداقل کاهش یابد و اکیدا از شست و شو با آب داغ پرهیز شود. ضمنا از حجم مناسب شامپو هنگام شست و شو استفاده شود.

بررسی ها نشان می دهند، برای شست و شوی موهای معمولی که پوست سر نه چرب است و نه خشک باید به صورت یک روز درمیان شست و شوی مو صورت پذیرد و موقع شست و شو باید مو ها را در کف دست ها قرار داد و به طور دورانی پوست کف سر را شست.این روش شست و شو یک قانون کلی است و کسانی که از این روش پیروی می کنند حداقل از نظر شست و شو ریزش غیر طبیعی نخواهند داشت.

آقایانی که موهای کوتاهی دارند یک بار شامپو کردن برای آن ها کافی است اما خانم هایی که موهایشان بلند است معمولا با بار اول شامپو کردن آلودگی های سطحی پوست سرشان از بین می رود و شاید لازم باشد یک بار دیگر هم به موهایشان شامپو بزنند.

اگر موهایتان به نرم کننده احتیاج دارد از یک حالت دهنده پس از مو استفاده کنید نه از یک شامپوی حاوی حالت دهنده. چرا که مشکل است یک شامپو 2 عمل کاملا متضاد را با هم انجام دهد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا