گوناگون

جامعه دینی بی ولایت جامعه ای بی خاصیت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی شامگاه سه شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه های بناب با اشاره به اینکه داعش آموزش دیده و تربیت شده یکی از دانشکده های اسرائیل است، اظهار داشت: اگر امروز مخالفان ولایت و تشیع در منطقه دست به جنایت می زنند، نشانه شکست آنهاست چرا که آنها نمی توانند شاهد اقتدار معنوی ولایت باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ غدیر درهر زمان و مکانی خدشه ناپذیر و استوار است، افزود: اقتدار ولی به پشتیبانی مردم است و اگر یک جامعه و حکومت اسلامی ولایت و سرپرست نداشته باشد دشمن به آن تسلط پیدا می کند.

حجت الاسلام ولایی سپس جامعه ولایی را جامعه ای پویا، درحال رشد و رو به تکامل تعریف کرد و افزود: امروز مردم ما در سایه رهبری داهیانه امام و رهبری از چنان رشد و بالندگی برخوردار شده اند که استکبار علیرغم توطئه های مختلف نتوانسته است به اراده آهنین مردم ولایت مدار ما ذره ای خدشه وارد کند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه هویت دینی ما بستگی به غدیر دارد؛ اذعان کرد: مردم ولایت مدار کشور ما فهمیده اند که دور افتادن از فرهنگ علوی چه مصیبتی را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جمعیت یکی از مؤلفه های اقتدار یک کشور است، لذا امیدواریم دانشگاهیان عزیز درخصوص خطرات و تهدیدات توطئه های دشمن درکاهش جمعیت در ایران قدمهای لازم را بردارند.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه دشمنان در خصوص کاهش نرخ رشد جمعیت و بحث فساد به امیدواری هایی دست یافته اند، گفت: نرخ رشد جمعیت در ایران طی مقطعی افت زیادی پیدا کرده است و این موجب امیدواری دشمنان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا