گوناگون

جان انقلاب اسلامی در سایه ولایت است

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه و همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین، تجمع عاشقان ولایت و بسیجیان دیار 15 خرداد با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحانیون و ائمه جماعات، مدیران و مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 1382 به ورامین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در 22 خرداد سال 1382 به شهرستان ورامین سفر کردند و دیار 15 خرداد را غرق در شور و شعف کردند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: روزهای قبل از سفر رهبری به ورامین در سال 1382، روزهای فراموش ناشدنی برای مردم این دیار بود  و هر کس در هر جایگاه و  رده سنی تلاش داشت تا قدمی هر چند کوچک برای استقبال از مقتدا و رهبر انقلاب اسلامی انجام دهد.

تبعیت از ولایت و داشتن بصیرت وظیفه آحاد ملت ایران است

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به ورامین، تعابیر زیبا و مهمی را در مورد مردم این خطه بیان کردند و در جایی فرمودند که شهدای مظلوم و گمنام ورامین همچون ستاره های درخشان نه فقط در آسمان ورامین بلکه در آسمان ایران اسلامی خواهند درخشید.

محمودی اضافه کرد: استقبال کم نظیر مردم ورامین از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1382 نشان دهنده اوج ولایتمداری مردم این خطه است، مردمی که در 15 خرداد سال 1342 کفن پوشیده و در دفاع از ولایت و رهبری خون مطهرشان در پل باقرآباد بر زمین ریخته شد و مظلومانه جان دادند و در فتنه سال 1388 نیز بار دیگر کفن پوشیده و با پای پیاده مقابل بیت رهبری حاضر شده و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

این مسئول عنوان کرد: اکنون بیش از ربع قرن از زعامت و رهبری مقام معظم رهبری می گذرد و ایشان در برهه ها و زمانهای مختلف به خوبی توانسته اند در برابر تهاجم دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی بیاستند و اجازه ندهند که انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شود.

IMG21334681

وی بیان داشت: امروز تبعیت از ولایت و داشتن بصیرت در برابر سخنان رهبری و شناخت دشمنان اصلی انقلاب اسلامی وظیفه آحاد ملت ایران است و اگر می خواهیم در این مسیر همواره عزتمند و سربلند باشیم باید هیچگاه از دامن ولایت جدا نشویم.

نام مردم ورامین بر پیشانی انقلاب اسلامی و جهان می درخشد

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نیز در این مراسم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: نام مردم ورامین بر پیشانی انقلاب اسلامی و جهان می درخشد و اگر چه روزهای بزرگ و درخشانی در تاریخ انقلاب وجود دارد اما امام خمینی(ره) 15 خرداد را ایام الله نامیدند.

وی افزود: مردم ورامین در 51 سال قبل نشان دادند که از مکتب امام حسین(ع) چه درسی آموختند و اکنون نیز همه ملت ایران ثمرات و برکات قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342 را می بیند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) افزود: حضرت علی اکبر الگوی کامل یک جوان مسلمان ایرانی است و باید همه جوانان با اقتدا به فرزند امام حسین(ع) موجب تعالی معنوی خود شوند.

حاجی صادقی گفت: حضرت علی اکبر نیز زمانی که متوجه شد که انتهای مسیر حادثه عاشورا مرگ است، یک سوال را مطرح کرد و آن این است که ما در مسیر حق و صحیح حرکت می کنیم یا نه، به همین خاطر بیان داشت که از مرگ باکی نداریم و جوانان ورامینی نیز با اقتدای به حضرت علی اکبر امام حسین در 15 خرداد سال 1342 شعار یا مرگ یا خمینی را سر دادند.

ملت ایران مانند مردم کوفه پشت رهبر را خالی نکردند

وی ادامه داد: باید توجه داشت که در قران کریم قانون هایی وجود دارد که هیچ تبصره و خدشه ای  بر آن وارد نیست که با نام سنت الهی شناخته می شود و همین سنت های الهی هستند که آینده خوب و درخشان را برای ملت ها رقم می زنند و اگر دیدیم در جامعه ای، مردم نسبت به نعمت های الهی قدرشناس هستند، آن نعمت ها افزون تر خواهد شد.

حاجی صادقی اضافه کرد: شکر نعمت به سه طریق حاصل می شود، اولا باید خود نعمت را به درستی دید و آن را لمس کرد و ثانیا باید صاحب این نعمت نیز به خوبی شناخته شود و ثالثا از آن نعمت در مسیر صحیح و درست بهره گرفته شود و متأسفانه در کشور عده ای خدار را شکر می کنند اما قدر نعمت های الهی را نمی دانند.

IMG21343174

این مسئول بیان داشت: از طرف دیگر همه نعمت ها در یک مرتبه و درجه قرار ندارند بلکه از نظر ارزش بین آنها تفاوت وجود دارد و نعمت دین یکی از والاترین و باارزش ترین نعمت های خدادادی است و خداوند این نعمت را  یک نعمت بی نظیر می داند.

وی عنوان کرد: امروز برای اولین بار در اسلام نظام ولایی وجود دارد و همه ما باید قدردان و شاکر این نعمت الهی باشیم که تنها نظام ولایی مبتنی بر ولایت فقیه در ایران اسلامی وجود دارد و این ملت نیز همواره شاکر این نعمت الهی بودند و مانند مردم کوفه پشت رهبر را خالی نکردند.

نعمت ولایت کشور را از فتنه ها و بلاها به ساحل امن و آرامش رساند

حاجی صادقی گفت: مردم ایران با تمام فشارها از گفتمان ولایت دست برنداشته و همواره مدافع رهبری بودند و اگر امام حسین در حادثه عاشورا این امت را داشت، نتیجه آن جنگ چیز دیگری بود و قطعا کاخ یزیدیان را ویران ساخت.

وی متذکر شد: پیام مردم به مسئولین این است که شکر نعمت این ملت را بدانند زیرا خدمتگزاری به مردم افتخار است و باید همه ما بویژه مسئولان با مدیریت جهادی وارد صحنه شده و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

این مسئول افزود: دشمن در 35 سال گذشته انواع تهدیدها و توطئه ها را به کار گرفت تا این انقلاب را از مسیر خود منحرف کرده و به آن ضربه وارد کند اما نعمت ولایت به خوبی کشور را از فتنه ها و بلاها به ساحل امن و آرامش رساند و رهبری انقلاب در 25 سال گذشته بی نظیر بوده است.

وی گفت: پس از رحلت امام راحل، مجلس خبرگان رهبری بهترین و شایسته ترین فرد را جایگزین معمار کبیر انقلاب اسلامی کرد و اکنون 25 سال از زعامت و رهبری مقام عظامی ولایت می گذرد  و باید امسال نقش رهبری در خدمت رسانی و از بین رفتن فتنه ها در آخر الزمان مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد و تببین کرد که این انقلاب یک سکاندار بیشتر ندارد اما باید از این پس هم مراقب بود که دشمن به جان انقلاب نیفتد زیرا که جان انقلاب و فرهنگ اسلامی در گرو و سایه ولایت محقق می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا