گوناگون

جلسه تفسیر آیت الله سبحانی در مجتمع آموزش عالی فقه برگزار می‌شود

آیت الله جعفر سبحانی در جمع طلاب غیر ایرانی به تفسیر سوره مبارکه زمر خواهند پرداخت و عموم علاقمندان نیز می توانند با حضور در این مجتمع واقع در چهار راه شهدا از مباحث وی استفاده کنند.

محتوای کلی سوره زمر به سرنوشت دو گروه مومنان و کافران در رفتن به بهشت و جهنم پرداخته است و نام این سوره نیز از آیه های انتهایی آن گرفته شده است.

در مسجد اعظم نیز از نيمه اول ماه مبارك رمضان، حجت الاسلام سيد حسين مومني و از نيمه دوم ماه مبارك رمضان، حجت الاسلام فرحزاد هر روز بعد از فريضه ظهر و عصر سخنرانی خواهند کرد.

در بیت آیت الله العظمی بروجردی نیز از شب دوم الی آخر ماه مبارك رمضان با حضور علما، فضلا و اقشار مختلف مردم متدین و روزه دار و هیئت‌های مذهبی مراسم سخنرانی از ساعت 23 توسط حجج الاسلام والمسلمین رفیعی، فرحزاد و گنجی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، نیز در ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به مدت 10 روز پس از نماز ظهر و عصر در جمع زائران و مجاوران حرم، سخنرانی خواهد کرد، همچنین این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا