گوناگون

جلسه مديرعامل پرسپوليس و هواداران کريمي

پس از تجمع تعدادي از هواداران علي کريمي مقابل باشگاه پرسپوليس براي حضور دوباره اين بازيکن در جمع سرخپوشان و خداحافظي‌اش با پيراهن اين تيم، عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه پرسپوليس با وجود مشغله کاري که داشت به ميان آنها آمد و جلسه‌اي را در سالن کنفرانس باشگاه پرسپوليس با تعدادي از هواداران علي کريمي برگزار کرد.

به گزارش تسنيم، هواداران کريمي ضمن تبريک مديرعاملي رحيمي از او درخواست کردند که شرايط حضور دوباره علي کريمي در پرسپوليس را فراهم کند تا اين بازيکن با لباس پرسپوليس از فوتبال خداحافظي کند.

رحيمي در صحبت با اين هواداران گفت: همه ما بايد تلاش کنيم تا پرسپوليس به موفقيت برسد. ما وظيفه داريم که براي هواداران خبرهاي خوبي را پديد بياوريم و طوري رفتار کنيم که تيم پرسپوليس به آرامش برسد، چون هر زمان که پرسپوليس آرامش داشته به موفقيت رسيده است.

وي با بيان اينکه «مي‌دانيم نگراني هواداران چيست و بايد اين نگراني‌ها را برطرف کنيم»، گفت: اگر حمايت هواداران از پرسپوليس نبود اين باشگاه هم مانند تيم‌هاي ديگر مي‌شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: من به باشگاه پرسپوليس نيامدم تا نقش اداره‌کننده داشته باشم بلکه مي‌خواهم باشگاه را بسازم تا بتواند روي پاي خود بايستد. من هميشه در خدمت شما هواداران هستم و مي‌توانيد هرموقع که خواستيد با من صحبت کنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا