گوناگون

حامدلک: گاسپارنتوانست چيزي به گلرها اضافه کند

حامد لک که چند ماهي بود سکوت کرده بود و حرفي نمي زد صحبتهاي تازه اي دارد. صحبتهايي که مي تواند اتفاقات درون اردوي تيم ملي را تا حدود زيادي نمايان سازد. لک مي گويد:« از کارلوس کي روش کمال تشکر را دارم که در 3 سال اخير مرا به اردو دعوت کرد و حتي در چند بازي ، مرا در دروازه تيم ملي قرار داد. من در يک سال اخير هم پاي ثابت تمام اردوها بودم اما در آستانه جام جهاني، خطم زدند تا جا براي بعضي ديگر باز شود. کي روش هميشه نشان مي داد نگاه ويژه اي به بازيکنان جوان دارد ، از او تشکر مي کنم اما ناراحتي ام از اين است که او به کادر فني اش و به خصوص مربي دروازه بان ها، اعتماد زيادي مي کرد. فازغ از اينکه بداند چه اتفاقاتي در اردو رخ مي دهد»

لک، گاسپار را نشانه گرفته. او در مورد مربي دروازه بان هاي تيم ملي مي گويد:« گاسپار فقط رزومه داشت وگرنه نتوانست چيزي به گلرها اضافه کند. او اصلا در حد تيم ملي نبود، نه اينکه حالا اين را بگويم بلکه اصلا نمي توانيد از من مصاحبه اي پيدا کنيد که از مربي دروازه بانها تعريف کرده باشم. به نظر من گاسپار کيفيت نداشت و اين را مي توانيد از دروازه بان هاي ديگر تيم ملي هم که با او کار کرده اند بپرسيد. البته اگر آنها در آستانه جام جهاني حرفي بزنند»

لک درباره گلرهاي دعوت شده به تيم ملي هم صحبت مي کند:« رحمان احمدي بهترين بازي ها را انجام داد و اگر نبود تيم ملي به جام جهاني صعود نمي کرد. حق آقا رحمان بود که به جام جهاني برود. در مورد سوشا هم بايد بگويم او عملکرد فوق العاده اي داشت و دعوتش به تيم ملي حقش بود. ( لک اينجا خنده تمسخرآميزي مي کند) اما براي من جالب است و خنده دار که يک گلر که در 3،4 سال اخير، فقط 4 بازي در دسته دو پرتغال انجام داده به تيم ملي دعوت مي شود و حتي بازي هم مي کند! اين آقا اگر گلر بود و چيزي داشت که در روبين کازان بازي مي کرد يا در پرسپوليس ذخيره نيلسون نمي شد. داستان رفتن او به پرتغال را هم که فعلا صلاح نيست بگويم. چون دوست ندارم براي تيم ملي حاشيه درست کنم. براي بازي مقابل گينه، در حالي که من و سوشا و آقا رحمان، چند روز تمرين مي کرديم، اين آقا شب بازي رسيد و اتفاقا به زمين هم رفت و بازي کرد. اينها عجيب نيست؟ تازه با 4 بازي براي تيمي که اسمش را هم حتي پرتغالي ها نمي دانند ادعاي بازي در جام جهاني و پوشيدن شماره يک تيم ملي را دارد! »

لک به صحبتهايش اينگونه ادامه مي دهد:« نمي دانم ملاک دعوت به تيم ملي چه چيزي است؟در ليگ دو پرتغال که سطحش حتي پايينتر از ليگ يک ايران است يک بازي 3 گل خورده، يک بازي 4 گل و چند بازي هم ذخيره بوده. آنوقت به تيم ملي دعوت مي شود و بازي هم مي کند! آنوقت من در ليگ ايران 4،5 سال است که همه بازي ها به ميدان رفته ام و البته در ليگ آسيا هم بازي کرده ام اما در ليست جايي ندارم. تازه به گواه کارشناسان، عملکرد قابل قبولي داشته ام و همه از من تعريف و تمجيد مي کنند که البته اين نظر لطفشان است. مي دانم چه اتفاقاتي رخ داده اما به احترام کي روش که فکر مي کنم او هم بي خبر است سکوت مي کنم و حرفي نمي زنم. فقط مي گويم ملاک دعوت به تيم ملي آمادگي نيست، بلکه داستان هاي ديگري است که گاسپار مي داند»

لک به بيرانوند و انتخاب او هم خرده مي گيرد:« ببينيد تيم ملي به کجا رسيده که يک دروازه بان با فقط 15 بازي در ليگ به تيم ملي دعوت مي شود و در ليست 30 نفره هم قرار مي گيرد. براي خودم متاسفم که ارتباطم ضعيف است و مثل خيلي ها اهل کانال زدن نيستم. فقط با توانايي هايم به اينجا رسيده ام و دوست هم ندارم در ادامه براي موفقيت و حضور در يک ليست، به اين در و آن در بزنم. اين گلر که تازه 15 بازي در ليگ برتر انجام داده، جلوي همه مظلوم نمايي مي کند اما جاهاي ديگر، کارش را بلد است. واقعا خنده ام مي گيرد اما دوست ندارم بيشتر از اين حرفي بزنم. ناگفته هاي بسياري از اردوهاي تيم ملي در دل دارم که به وقتش و اگر صلاح بدانم بازگويشان مي کنم تا همه بفهمند بعضي ها با چه ملاک هايي به تيم ملي دعوت شده اند و حتي ادعاي بازي هم دارند»

لک در پايان اين مصاحبه جنجالي مي گويد:« الان چند روز است که با خودم فکر مي کنم اما نمي دانم ملاک دعوت به تيم ملي چيست. وقتي ليست نهايي دروازه بان ها را ديدم خنده ام گرفت، چون 2،3 تاي آنها اصلا لياقت نداشتند اما باز هم به نظر کي روش احترام مي گذارم و او را مقصر نمي دانم. مقصر افرادي هستند که توسط کي روش، اختيار بي حدي گرفته اند و هر کاري که دلشان مي خواهد انجام مي دهند. فقط اميدوارم که تيم ملي نتيجه بگيرد، براي کي روش هم آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم که تيم ملي در جام جهاني دشمن شاد نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا