گوناگون

حذف کمانداران ایرانی در مراحل پایین/ مینو عابدی تنها کماندار باقیمانده

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله حذفی مسابقات جام جهانی تیروکمان ترکیه از صبح امروز آغاز شد و مینو عابدی تنها کماندار ایرانی بود که با توجه به مقام چهارم مرحله مقدماتی در دورهای اول استراحت داشت و به مرحله یک شانزدهم رسید. عابدی در این مرحله با کمانداری از مکزیک مسابقه می دهد.

در بخش کامپوند مردان مجید قیدی با شکست از حریف برزیلی در مرحله اول حذف شد. اسماعیلی عبادی بعد از استراحت دور اول در مرحله یک بیست و چهارم از کماندار چین تایپه شکست خورد.

امیر کاظم پور و امید طاهری دو کماندار دیگر ایران در شروع دور حذفی با هم برخورد کرده و کاظم پور با اختلاف یک امتیاز برنده شد. هر چند وی در مرحله بعدی با نتیجه 142 بر 137 از کماندار هندی باخت.

شبنم سرلک و افسانه شفیعی هم در بخش بانوان کامپوند به مرحله یک بیست و چهارم رسیدند و به ترتیب از کمانداران ترکیه ای و کره ای شکست خوردند. افسانه شفیعی هم بعد از یک دور استراحت مقابل کماندار کلمبیایی حذف شد.

ناکامی ریکروی ها

بعد از کمانداران کامپوند، ملی پوشان ریکرو ایران هم در مسابقات جهانی ناکام بودند. بهزاد پاکزاد و عماد خلج در همان دور اول مقابل بازیکنان چین تایپه و مغولستاان شکست خوردند.

ملیکا عبدالکریمی و فریده میرزایی هم بعد از پیروزی دور اول، در مرحله یک بیست و چهارم حذف شدند.

مسابقات حذفی تیمی فردا برگزار می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا