گوناگون

حسن‌زاده: ژاپن براي خراب کردن بازي آمده بود

علي اصغر حسن‌زاده با حضور در برنامه ورزش و مردم در مورد حضور تيم ملي فوتسال در مسابقات جام جهاني آسيا اظهار داشت: بچه‌هاي تيم ملي بعد از عيد تمرينات خوبي را پيگيري کردند. من به همراه طيبي در روسيه حضور داشتيم اما شنيده بوديم بچه‌ها در ايران تمرينات خوبي را سپري مي‌کنند. تيم ملي با ازبکستان بازي دوستانه خوبي داشت و پس از آن با حضور در روسيه بازي خوبي را پيگيري کرد و پس از آن در ويتنام حضور پيدا کردند.

وي در ادامه گفت: فدراسيون روسيه برنامه ريز خوبي انجام داده بود تا قهرمان شود و آنها هزينه مي‌کنند و با برنامه ريزي که دارند بهترين‌هاي دنيا در ليگ روسيه حضور پيدا کردند. آنها هزينه مي‌کنند تا ليگ‌شان پيشرفت کند تا سرانجام با ليگ خوبي که دارند تيم ملي خوبي داشته باشند. ما در ليگ ايران 26 بازي داريم اما آنها در ليگ روسيه 40 تا 45 بازي انجام مي‌دهند.

حسن‌زاده در ادامه اظهار داشت: قرارداد ما دوساله است که يک سال آن سپري شده و يک سال ديگر باقي مانده است و با مديران باشگاه صحبت‌هايي داشتيم در مورد تمديد قرارداد اما بايد به پيشنهادات ديگر نيز توجه کنيم.

لژيونر فوتسال ايران در ادامه گفت: ما بازي اول مقابل اندونزي را خوب شروع کرديم و فکر مي‌کنم مي‌توانستيم به آن بازي يک ديدار تدارکاتي نگاه کنيم. به اعتقاد من در بازي‌هاي مقدماتي عملکرد خوبي به نمايش گذاشتيم.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: نحوه بازي ما تيمي بود و همه کارشناسان به اين موضوع اشاره کردند ما در طول بازي‌ها همه چيز رادر اختيار داشتيم. در نيمه نهايي هم همين طور بود. در فينال ژاپن براي بازي کردن نيامده بود و آنها براي خراب کردن بازي ما آمده بودند. ما در دو اتفاق گل خورديم اما اختيار بازي در مجموع دست ما بود. به اعتقاد من روز، روز ايران نبود.

حسن‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: به اعتقاد من وقتي بازي به پنالتي کشيده مي‌شود از لحاظ روحي رواني روي بازيکنان تاثير مي‌گذارد. چرا که پنالتي 50 به 50 است.

وي در مورد اينکه آيا غيبت نظري تاثيري در نتايج کسب شده داشت يا خير، گفت: من يک بازيکن هستم و در حيطه من نيست که در مورد غيبت بازيکنان نظر بدهم. کادر فني بايد در مورد اين موضوع اظهار نظر کند.

حسن‌زاده در واکنش به اين سؤال که آينده فوتسال ايران را چطور مي‌بينيد، گفت: جوانگرايي تيم ملي در اينده جواب خواهد داد فکر مي‌کنم با يک برد و باخت در مورد يک تيم نمي‌توانيم اظهار نظر کنيم. به اعتقاد من بازيکنان بايد محک بخورند و تجربه کسب کنند. بنده از مردم ايران غذرخواهي مي‌کنم که در مسابقات آسيايي نتوانستيم قهرمان شويم و در اتفاقاتي که رخ داد بازي‌ها را واگذار کرديم. حق‌مان باخت نبود اميدوارم در بازي‌هاي بعدي بتوانيم جبران کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا