گوناگون

حسن بابک: با قدرت قهرمان جهان شدیم

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با تشکر از کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، عملکرد ایران در جام جهانی را فوق‌العاده ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن بابک پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی، اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم ایران و کشتی‌دوستان تبریک می‌گویم. تمام مردمی که وارد سالن شده بودند، به خوبی تیم ما را حمایت می‌کردند. فرنگی‌کاران ما با قدرت کار کردند و دیدیم که با اقتدار روسیه را شکست دادند و در نهایت 6 بر 2 قهرمان شدند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با ابراز خوشحالی از نتیجه‌ای که فرنگی‌کاران به دست آوردند بیان کرد: این پیروزی در خانه بسیار ارزشمند بود. فرنگی‌کاران ما با قدرت کشتی گرفتند و در طول این رقابت دشوار، دست از تلاش نکشیدند. از نخستین کشتی‌گیر ما که حمید سوریان بود تا بشیر باباجان‌زاده، جنگیدند و واقعا قهرمانی در چهره آن ها دیده می‌شد.

او در پایان گفت: باز هم این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و از تمامی ورزشکاران و کادر فنی تیم که با تلاش‌های خود باعث شدند ایران در خانه به مقام قهرمانی برسد و جام را در ایران نگه دارد، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا