گوناگون

حضور فعالان خودروسازی در کرمانشاه باعث شکوفایی این صنعت در استان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، معاون برنامه ریزی استاندار کرمانشاه، مدیرکل صنعت معدن و تجارت و شهردار کرمانشاه عصر امروز از نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی که در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد در حال برگزاری است دیدن کردند.

معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در این بازدید با صنعتگران و فعالان اقتصادی بازار خودرو در خصوص آخرین وضعیت این صنعت گفتگو کرد و حضور آنها در کرمانشاه را مقدمه ای برای سرمایه گذاری دانست.

اصغر میرزایی گفت: صنعت خودروسازی ایران در مرحله ای قرار دارد که باید خود را برای رقابت با بازارهای جهانی آماده کند و این موضوع میسر نخواهد شد مگر توجه ویژه به کیفیت و خواست مشتری که امیدواریم هرچه زودتر این توانمندی به حد مطلوب برسد.

وی همچنین با قدردانی از مسئولین برگزاری نمایشگاه خواستار برنامه ریزی دقیق برای برگزاری منظم و دوره ای چنین نمایشگاه هایی در آینده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز که به صورت سرزده از این نمایشگاه دیدن می کرد گفت: حضور فعالان عرصه صنعت خودرو در کرمانشاه و دیدار چهره به چهره آنها با دست اندرکارن این صنعت در استان قطعا می تواند به توسعه صنعت خودرو کرمانشاه و غرب کشور کمک شایانی داشته باشد.

رضا رحیمی همچنین از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه مخصوصا مدیرعامل نمایشگاه های بین الملی کرمانشاه تقدیر کرد.

در پایان این بازدیدها که در روز آخر نمایشگاه انجام می شد شهردار کرمانشاه نیز از آخرین دستاوردهای صنعت خودرو حاضر در نمایشگاه دیدن کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا