گوناگون

خاكريز دفاع از اسلام در عراق و سوريه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا پورابراهيمي نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي ظهر جمعه در مراسم جشن نيمه شعبان كه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج) در روستاي سرآسياب از توابع بخش چترود كرمان برگزار شد،‌ گفت: گروه تكفيري در كشور عراق ماموريت هاي آمريكا و اسرائيل را در منطقه انجام مي دهد.

وي با بيان اينكه هدف اصلي آنها نابودي شيعيان است، افزود: اينها همان گروه هايي هستند كه در سوريه اعمال وحشيانه انجام دادند و حالا نيز در شهر هاي عراق سرهاي شيعيان را جدا مي كنند.

پورابراهيمي با اشاره به اينكه نگاه آينده آنها به سمت جمهوري اسلامي ايران است، خاطر نشان كرد: امروز، خاكريز دفاع از جمهوري اسلامي ايران در عراق و سوريه است.

هدف داعش ضربه به تشیع است

وي با بيان اينكه اگر ما به عراق و سوريه كمك مي كنيم در واقع به كشور خودمان كمك كرديم، گفت: قصد آنها جنگ با ايران است و جنگي كه امروز در سوريه و عراق انجام مي شود يك جنگ نيابتي است.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي حركت هاي تكفيري ها در منطقه را اوج  دشمني عليه نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: تكفيري ها بدانند كه گژروه اندكي هستند و جمهوري اسلامي ايران در دل هاي مردم جهان رسوخ پيدا كرده است.

وي با اشاره به اينكه براي مردم كشور هاي عراق و سوريه دعا كنيد و قدردان نعمت امنيت باشيم،‌ افزود: ايران ام القراي جهان اسلام است و حركت انقلاب اسلامي ايران همچون خورشيدي در دنيا مي درخشد.

پورابراهيمي تصريح كرد: اگر امروز در سايه امنيت به مناسبت ميلاد امام زمان (عج) مراسم جشن و شادي برگزار مي كنيم، مرهون خون شهدايي هستيم كه در دفاع مقدس اقتدار ايران اسلامي را به رخ جهان و مستكبران آن كشيدند.

گفتني است مراسم جشن نيمه شعبان كه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج) در روستاي سرآسياب 6 از توابع بخش چترود كرمان برگزار شد با برنامه هاي متنوع فرهنگي نمايش طنز، سرود و مولودي خواني مداح اهل بيت (ع) عادل رضايي همراه بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا