گوناگون

خدري و رزمپوش به مدال برنز رسيدند

 در ادامه رقابت‌هاي کشتي فرنگي جوانان قهرماني آسيا و در روز دوم اين مسابقات دو نماينده ايران در اوزان 50 و 120 کيلوگرم با پيروزي در ديدار رده‌بندي مقابل حريفان به مدال برنز دست يافتند.

در وزن 50 کيلوگرم رضا خدري پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر گاناجات آکيلبيک از قزاقستان را شکست داد، اما در دور سوم با نتيجه يک بر يک مغلوب آنيل از هند شد و به ديدار رده بندي رفت. خدري در اين ديدار با نتيجه 9 بر صفر از سد ريوتا سايتو از ژاپن گذشت و سوم شد.

در وزن 120 کيلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 10 بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد. وي در دور سوم با نتيجه 8 بر صفر مقابل ليو بين از چين شکست خورد و راهي ديدار رده بندي شد. رزمپوش در اين ديدار با نتيجه 8 بر صفر مقابل سونو از هند به پيروزي رسيد و به مدال برنز دست يافت.

بدين ترتيب تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان که در روز نخست مسابقات هم توسط علي ارسلان در وزن 60 کيلوگرم، رامين طاهري در 66 کيلو، پيام بويري در 74 کيلو، علي شريفي در 84 کيلو و محمد ابراهيمي در وزن 96 کيلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکي در وزن 55 کيلوگرم صاحب مدال نقره شده بود، با کسب 75 امتياز به عنوان قهرماني مسابقات دست يافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا