گوناگون

خدمات رسانی مطلوب به مسافران تابستانی با برنامه ریزی مناسب امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی عصر دوشنبه در ستاد تسهيلات سفرهاي تابستاني رضوانشهر افزود: با وجود آثار متعدد طبیعی و تاریخی همه ساله مردم شاهد حضور شمار زیاد گردشگران و مهمانان از اقصی نقاط  کشور به این شهرستان هستند.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی، نظارتی، فرهنگی و امنیتی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر رضوانشهر خواست بنا به وظایف ذاتی در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور و اسکان مسافران تابستانی در این شهرستان تلاش کنند.

فرماندار رضوانشهر بر ضرورت ایجاد امکانات و خدمات از سوی دستگاه هاي فرهنگي و خدماتي شهرستان از قبیل شهرداري، آموزش و پرورش، تبليغات اسلامي، فرهنگ و ارشاداسلامي، ميراث فرهنگي، راهداري، پليس راهور و دهياران در مناطق روستايي برای رفاه حال مسافران تاکید کرد.

وی در ادامه گردشگری را از ظرفیت های مهم اقتصادی و فرهنگی این شهرستان اعلام کرد و افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید برای توسعه صنعت گردشگری و آماده کردن زیر ساخت های این صنعت تلاش مضاعفی داشته باشند.

امام پناهی تصریح کرد: رضوانشهر دارای آثار و بناهای تاریخی و چشم اندازهای طبیعی زیادی است که باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای، چاپ و نشر بروشورها برای معرفی هرچه بهتر این جلوه ها تلاش شود.

وی اذعان داشت: مسئولان باید به نوعی برنامه ریزی داشته باشند تا مسافران علاوه براینکه برای ماندن در رضوانشهر رغبت نشان دهند، در سفرهای آتی نیز این شهرستان را برای سفر انتخاب کنند.

فرماندار رضوانشهر همچنین با بیان اینکه شیوه ارائه خدمات به گردشگران بسیار مهم است، یادآورشد: مجامع امور صنفی باید بر تمام محصولات مورد ارائه به ویژه رستوران ها نظارت دقیق و جامعی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا