گوناگون

دانشجوی رشتی مقام سوم مسابقات قایقرانی ژاپن را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عضو تیم ملی روئینگ جمهوری اسلامی ایران عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: تاکنون 14 مقام در المپیاد و قهرمانی کشوری کسب کرده که طلای قهرمانی کشور، نائب قهرمانی آسیا در مسابقه روئینگ چهار نفره، برنز کاپ آسیایی و قهرمانی کشوری مدال نقره از جمله این عناوین است.

وی اظهارداشت: در ایران هنوز این رشته از قایقرانی در بین مردم ناشناخته بوده و رشته مزبور در اروپا و آسیا افزون بر 100 سال قدمت دارد.

عضو تیم ملی روئینگ جمهوری اسلامی ایران از حضورش در رقابت‌های زیر 23 سال جهان در کشور ایتالیا خبر داد و گفت: هدف از شرکت در این مسابقات تمرین و کسب تجربه بیشتر برای حضور در مسابقات آسیایی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نداشتن پیست استاندارد در ایران افزود: قرار گرفتن در شرایط مسابقات برای ورزشکاران از ارزش بالایی برخوردار است چون در ایران پیست استاندارد وجود ندارد و فقط در اردو ها و مسابقات برون مرزی می‌توان در پیست‌های 2000 متر استاندارد روئینگ پارو زد.

در مسابقات کاپ روئینگ آسیا – ژاپن و در فینال مسابقات چهار نفره سنگین وزن بانوان، تیم ایران در مصاف با قایقرانانی از ویتنام، چین تایپه، قزاقستان، ژاپن و اندونزی، مدال برنز را از آن خود کرده و قایقرانان ویتنام و چین تایپه به ترتیب به مقام اول و دوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

به گزارش مهر، نازنین ملائی به مدت 7 سال عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا