گوناگون

دستیاران قلعه‌نویی دوشنبه رسمأ اعلام می‌شوند/چک‌های نظری‌جویباری مدت‌‌دار است

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آ‌گاه، با این‌که جواد زرینچه مدعی شده است هنوز صحبت‌های نهایی را با استقلالی ها انجام نداده است، اما وی جزو گزینه‌های اصلی قلعه‌نویی است و به زودی نامش اعلام می‌شود.

گفتنی است، مهدی پاشازاده  توافقات کامل را انجام داد و قرار شده که در کنار جواد زرینچه کار خود را به عنوان یکی از دو مربی اصلی تیم در کنار قلعه‌نویی آغاز کند.

از طرف دیگر،  کریم بوستانی به عنوان مربی دروازه‌بانان در استقلال فصل جاری با تیم کار می‌کند و مربی بدنساز تیم نیز امیر حاج‌قاسم است.

شایان ذکر است، ایمان عالمی و نیما رسولی نیز به عنوان آنالیزورهای تیم در استقلال به فعالیت خود ادامه می‌دهند و اگر شرایط مهیا شود. یک مربی خارجی نیز به کادر فنی تیم اضافه می‌شود.

*اصرار هیأت مدیره به ایجاد کمیته در باشگاه استقلال؛ پورحیدری و قلعه‌نویی مخالف هستند

 بحث تشکیل کمیته‌فنی از سوی وزارت ورزش و جوانان پیش از انتخاب هیأت مدیره تیم استقلال عنوان و مطرح شد اما همچنان در این خصوص اختلاف نظرهایی وجود دارد که انتخاب و معرفی اعضای کمیته‌ فنی را تحت تأثیر قرار داده است.

گفتنی است، پورحیدری و امیر قلعه‌نویی در این خصوص با مشکلاتی روبه رو هستند. زیرا اعلام شده است که آن‌ها با حواشی کمیته فنی، در تیم مخالف هستند و این موضوع را به افشارزاده نیز اعلام کردند.

شایان ذکر است، از طرف اعضای هیأت مدیره اصرار و پافشاری زیادی به تشکیل کمیته فنی دارند. زیرا اعلام داشتند که تشکیل کمیته جزو برنامه‌های اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و قرار شده که در جلسه‌ی هیأت مدیره این موضوع به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، اما پورحیدری و قلعه‌نویی موافق این اتفاق نیستند و همچنان روی حرف خود ایستادند.

*چک‌های نظری‌جویباری مدت‌‌دار است/راهکاری که به پول تبدیل نمی‌شود!

جویباری با شرایط خاص در استقلال همکاری خوبی با کادر جدید آغاز کرده است و این در حالی است که وی با شرایط متفاوت از گذشته برای آبی‌ها وارد عمل شده است.

گفتنی است، نظری‌جویباری چک‌های مدت‌دار به بازیکنان مورد نظراستقلال ارائه می دهدتا آن‌ها با خیالی آسوده منتظر عقد قرارداد رسمی باآبی‌ها بمانند.

شایان ذکر است، چک‌های نظری جویباری مدت‌دار و با تاریخ طولانی است و قرار نیست نقد شود. زیرا چک‌ها شخصی است و مدیرعامل تیم استقلال بر این اساس به جویباری درتیم مأموریت داده است.

این درحالی است که این چک‌ها تنها صرف اطمینان خاطر بازیکنان جدید توافق کرده‌ی تیم است و قرار نیست نقد شود و بازیکنان باید آن‌را پس دهند.

*علی دوستی مهر مشاور قلعه‌نویی

علی دوستی‌مهر به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان ایران به دلیل آشنایی با شرایط کامل بازیکنان و تجربه‌ی همکاری بااکثر نفرات جوان تیم‌ها در تیم ملی بااوضاع مناسب برای همکاری و  کمک به مربیان لیگ روبه رو است و به همین دلیل برای جذب بازیکنان جوان و آماده به امیر قلعه‌نویی مشاوره داده است.

گفتنی است، امیر قلعه‌نویی پیش از این برای کسب اطلاع کامل و کافی از حضور بازیکنان جوان و کم سن و سال در تیمش با شرایط خاص روبه رو بود، اما اعلام نام دوستی‌مهر وضعیت وی را برای جذب نفرات درتیم استقلال تغییر داد و در حال حاضر وی را برای جذب نفراتش اطلاعات کافی را از این مربی کسب کرده است.

شایان ذکر است، جذب فرزین گروسیان از طریق دوستی مهر صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا