گوناگون

دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه زنان شاغل در یاسوج برگزار شد

81226208 5803933

فریده کیامرثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری این استان برگزار شد و 170 نفر از زنان شاغل در نهادهای دولتی استان در آن حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی سید حجت الله محمدی مدرس شناخت مواد اعتیاد آور و مشاور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و ایمان نظری روانشناس بالینی و کارشناس درمان، حمایت های اجتماعی و آموزش تحقیقات این شورا به بیان مطالبی در زمینه پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر پرداختند.

کیامرثی با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در استواری و پیشرفت کانون خانواده ها دارند، اظهار کرد: ضعف در بنیان خانوادگی موجب بروز مشکلات متعدد در زمینه های فرهنگی و اجتماعی از جمله پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر می شود.

وی عنوان کرد: انتظار می رود زنان به عنوان عامل تاثیرگذار در تحکیم بنیان خانواده ها با هوشیاری مراقب رفتار فرزندان خود باشند تا در دام این بلای خانمانسوز گرفتار نشوند.

کیامرثی ابراز داشت: هجمه های چشمگیری از سوی دشمنان نظام و انقلاب علیه جوانان و نوجوانان ایران به عنوان سرمایه های کشور طراحی شده است.

وی افزود: مادران باید خانواده را از گزند انواع آسیب های اجتماعی و فرهنگی که مهمترین آنها اعتیاد است حفظ کرده و خانواده ها نیز در صورت مشاهده مصرف مواد مخدر از سوی یکی از اعضا به طور صحیح با آن برخورد کنند و او را در ترک کردن یاری رسانند.

7535/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا