گوناگون

رسیدگی به ورزش جوانان یک سرمایه گذاری بلندمدت است

81226205 5803929

به گزارش ایرنا ˈسید محمد حاج آقامیرˈ روز شنبه در آیین افتتاحیه جشنواره ˈورزش محلات منطقه 19ˈ عرصه ورزش را عرصه جوانمردی، بزرگی، دوستی و شادابی دانست و اظهار داشت: امسال جشنواره ورزشی محلات در بیش از 40 رشته ورزشی ویژه آقایان و بیش از 35 رشته ویژه بانوان در سطح محلات برگزار می شود.

وی ورزشکاران و قهرمانان را الگوی امروز جوانان و نوجوانان برشمرد و افزود: پدران و مادران باید برای برای حضور فرزندان خود در ورزش و کسب موفقیت آنها در این عرصه وقت بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران بیشترین امکانات و زیرساختهای ورزشی را در مناطق جنوب و بویژه منطقه 19 ایجاد کرده و این درحالی است که جوانان منطقه 19 توانسته اند بیشترین افتخارات قهرمانی را در طول سال در کارنامه ورزشی این منطقه ثبت کنند.

ریس سازمان ورزش شهرداری همچنین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان باید با رویکرد معنویت و نشاط و شادابی برای همگان باشد تا بتوان از این فضای معنوی برای همه عرصه های ورزشی و اجتماعی بهره مؤثر برد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 نیز در این آیین ضمن تبریک ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان آغاز سال برای عارفان و اولیای خدابوده و امید است روزه داران بتوانند از برنامه های فرهنگی و ورزشی تدارک دیده شده در این منطقه نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام ˈرسول جوادیˈ همچنین یاد شهدا را گرامی داشت و گفت: موفقیت های جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون آرامشی است که حاصل ایثار و جان فشانی های شهیدانی است که بدون هیچ چشم داشتی در راه رضای خدا برای دفاع از کیان کشور جنگیدند و موفقیت و پیروزی را در تاریخ این کشور جاودانه کردند.

تقدیر از برخی مسوولان فرهنگی و ورزشی و قهرمانان ورزشی منطقه از دیگر برنامه های این آیین بود.

687/1724

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا