گوناگون

رونالدو نازاریو: تیم ما به نیمار وابسته نیست

طرفداری: به گزارش Four Four Two، سله سائو به دلیل مصدومیت نیمار و محرومیت کاپیتان تیاگو سیلوا، بدون این دو بازیکن مهم اش به مصاف مانشافت خواهد رفت. با این حال آقای گل مشترک تمام دوره های جام جهانی به ژرمن ها توصیه کرده هیچ گاه قهرمان پنج دوره جهان را دست کم نگیرند:

“اگر آلمان ها فکر می کنند برزیل تنها به دلیل از دست دادن یک بازیکن و حتی اگر آن بازیکن نیمار باشد، به تیمی ضعیف شده و از پیش باخته تبدیل شده است، اشتباه می کنند. آنها می توانند با دست کم گرفتن تیم ما، هزینه گزاف آن را هم خود بپردازند.

“برزیل هیچ گاه وابسته به یک بازیکن نبوده و نخواهد بود. در این مورد مثال های بسیاری خوب و بازیکنانی در حد نیمار داشته ایم. می توان از پله صحبت کرد که در جام جهانی 1962 مصدوم و جایگزین شد. با وجود این، برزیل قهرمان جام جهانی شد. انتظار داریم هر کسی جای نیمار را گرفت، بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارد. برزیل کادر تیمی و بازیکنی بسیار قدرتمندی دارد که می توانند نشان دهند حتی بدون حضور نیمار، مدعی اصلی قهرمانی اند.”

بعد از مصدومیت نیمار در درگیری اش با خوان زونیگای کلمبیایی، تمام مردم برزیل، غمگین و البته برافروخته شدند. فیفا هم پس از آن قول داد صحنه را بررسی و اقدامات لازمه را مبذول کند، ولی ستاره خط حمله سابق رئال مادرید و بارسلونا معتقد است این مدافع 28 ساله با مجازاتی روبرو نخواهد شد:

“فکر نمی کنم اقدامی صورت گیرد. زونیگا حرکت بزدلانه ای انجام داد و شک دارم که این مساله عواقبی برایش داشته باشد. همه ما اندوهگین هستیم و ترسیده ایم چون بهترین بازیکن در ترکیب تیم ملی مان را از دست داده ایم.”

گفتنی است برزیل و آلمان 30 دقیقه بامداد چهارشنبه در بلو هوریزونته به مصاف هم خواهند رفت تا برنده برای جدال قهرمانی به مصاف پیروز دیدار آرژانتین و هلند برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا