گوناگون

رییس شورای بخش مرکزی آبادان: سهمیه آرد روستاییان آبادان ناچیز است

81221982 5796887

ˈ عباس عبادی پور ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات روستاییان در خصوص سهمیه آرد خانگی افزود: سهمیه آرد اختصاصی به روستاییان با توجه به بافت جمعیتی مناطق روستایی بسیار کم بوده و آنها را با مشکل مواجه کرده است.

وی به افزایش جمعیت مناطق روستایی نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: اختصاص سهمیه آرد براساس جمعیت فعلی و واقعی مناطق روستایی به جای آمار جمعیتی سال 90، ضروری است.

رییس شورای بخش مرکزی آبادان اضافه کرد: هفت واحد صنفی نانوایی در روستاهای آبادان از سهمیه اختصاصی آرد روستاییان استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اختصاص سهمیه جداگانه برای نانوایی های روستایی گفت: نباید نانوایی ها از سهمیه آرد روستاییان استفاده کنند.

عبادی پور افزود: برخی از نانوایی های روستایی در مسیر تردد مسافران و کاروان های راهیان نور قرار دارند ولی همچنان از سهمیه آرد روستایی استفاده می کنند.

وی گفت: چهار هزار و 280 کیسه 40 کیلوگرمی آرد برای روستاییان آبادان در نظر گرفته شده که با آمار جمعیت روستاییان همخوانی ندارد.

رییس شورای اسلامی بخش مرکزی آبادان افزود: نانوایی های روستاهای بخش مرکزی 900 کیسه آرد سهمیه روستاییان را برای پخت و فروش به عموم اختصاص داده اند.

وی نان را غذای اصلی روستاییان دانست و گفت: برای هر روستایی بخش مرکزی آبادان ماهانه سهمیه ای معادل 5/7 کیلوگرم آرد در نظر گرفته شده که بسیار کم و ناچیز است.

وی خواستار افزایش سهمیه آرد روستاییان و اختصاص سهمیه آرد جداگانه برای نانوایان شد.

عبادی پور گفت: مسوولان و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات مربوط به سهمیه آرد روستاییان بخش مرکزی آبادان باید بیشتر تلاش کنند.ک/3

7103/7279

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا