گوناگون

سابه يا: هدف ما قهرماني است

  سرمربي تيم ملي آرژانتين با اعلام اينکه بلژيک تيم قدرتمندي است و بازيکنان خوبي دارد عنوان کرد به قصد قهرماني به برزيل آمده است و در صورتي که برابر بلژيک حذف شود، اين نتيجه يک ناکامي براي او تلقي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آرژانتين و بلژيک فردا در سومين ديدار مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني برابر هم به ميدان مي‌روند. الخاندرو سابيا سرمربي آرژانتين پيش از ديدار برابر بلژيک گفت: اگر نتوانيم پيروز از اين ديدار خارج شويم، جام را با ناکامي به پايان رسانديم. به بازيکنانم اعتماد دارم. بلژيک تيم خيلي خوبي است و آن‌ها نسل طلايي بازيکنان‌شان را در اين رقابت‌ها دارند. بيشتر بازيکنان آن‌ها در تيم‌هاي بزرگ انگليس و اسپانيا حضور دارند. بايد بتوانيم برابر اين تيم مالکيت توپ‌مان را بالا ببريم و بازي خودمان را به آن‌ها تحميل کنيم.

سرمربي تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: نمي‌دانم که پس از پايان جام چگونه بايد عملکرد تيمم را ارزيابي کنم اما حذف از جام جهاني در اين مرحله نتيجه خوبي براي ما محسوب نمي‌شود. ما مدت‌هاست که کنار هم کار کرده‌ايم و همه قصد داريم که در جام جهاني به قهرماني برسيم. اين اولويت ما در برزيل است و مي‌خواهيم تا جايي که ممکن است بتوانيم عملکرد مثبتي داشته باشيم و نتيجه بگيريم.

سرمربي تيم ملي آرژانتين با حمايت از گونسالو هيگواين گفت: او در بازي برابر سوئيس بسيار موثر بود. دوندگي زيادي داشت و با وفاداري‌اش به تيم باعث نتيجه گرفتن ما شد. ما همه به هيگواين اعتماد داريم و مي‌دانيم که او مي‌تواند در جام جهاني مجددا عملکرد خوب خود را نشان دهد و گلزني کند.

ليونل مسي در اين جام بهترين بازيکن آرژانتين بوده است و گل‌هاي مهمي براي اين تيم به ثمر رسانده است. سرمربي آرژانتين در پايان درباره ستاره تيمش گفت: همه تيم ما مسي را حمايت مي‌کنند و عملکرد مسي در واقع عملکرد کل بازيکنان آرژانتين است. 4 سال قبل همه از او انتقاد کردند که چقدر بد بازي مي‌کند. اکنون همه مي‌گويند که چرا اينقدر خوب بازي مي‌کند و تيم به او وابسته است. اين چيزها اصلا براي ما مهم نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا