گوناگون

سالن همایشهای امامزاده سلطان محمد عابد (ع) شهر کاخک مورد بهره برداری قرارگرفت

81160753 5689391

به گزارش ایرنا، رییس هیات امنای آستان امامزاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک در این مراسم گفت: آستان امامزاده سلطان محمد عابد(ع) در ایام تحویل سال نو و شهریورماه شاهد خیل عظیمی از زائر است و در فصول سرد سال محلی مناسبی برای اسکان زائران وجود ندارد.

حجت الاسلام ولی خاکشور افزود:این سالن علاوه بر محلی برای همایشها و جلسات عمومی محلی برای اسکان موقت زائران نیز می تواند باشد.

وی گفت: برای احداث سالن اجتماعات امامزاده سلطان محمد عابد(ع) با مساحت 700 متر مربع و ظرفیت یک هزار نفر، بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده که بخش از هزینه آن توسط خیرین و بخشی از محل درآمدهای امامزاده تامین شده است.

رییس هیات امنای آستان امامزاده سلطان محمد عابد (ع) کاخک در بخشی دیگر از سخنانش خواستار توسعه بقعه گردید و خاطرنشان کرد: بقعه امامزاده و فضای موجود پاسخگو حضور مردم در ایام خاص سال نمی باشد لذا از خیرین و مردم تقاضا می شود مسوولین را در توسعه آن یاری نمایند.

وی در خصوص طرح مودت بقاع متبرکه گفت: طرح مودت شامل جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی است و مبالغ جمع آوری شده با نظر خیرین سراسر کشور صرف امورات خود آن بقعه می شود.

مرقد امامزاده سلطان محمد عابد (ع) برادر امام رضا (ع) در شهرکاخک از توابع شهرستان گناباد در 280 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است .

514/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا