Mihanpostپیشنهاد سردبیرجامعهحوادثعمومی

سرقت از بانک برای زندگی در زندان !

سرقت از بانک برای زندگی در زندان اتفاقی است که  لارنس جان ربپل مرد هفتاد ساله بعد از یک دعوای زن و شوهری در آمریکا  رقم زده . این خبر داستان بسیار شنیدنی دارد که برای مشاهده آن می توانید در ادامه با میهن پست همراه باشید .

صبح روز این اتفاق لارنس یک دعوای مفصل با همسرش دارد و سر ظهر طبق گفته خودش اقدام به دزدی می کند . او به وسیله یک اسلحه که تازه خریداری کرده بود وارد بانکی در  کانزاس شده و ساک دستی خود را به روی پیشخوان می گذارد .

سپس کاغذی را به کارمند بانک داده که روی آن نوشته شده همراه خودم یک اسلحه دارم، پول‌ها را قبل از اینکه شلیک کنم، داخل کیف بریزید . کارمندان بانک ابتدا تصور می کردند که با یک سرقت بسیار حرفه ای مواجه هستند ، آنها که بسیار ترسیده بودند خیلی زود ساک دستی لارنس را پر کرده و به او تحویل دادند .

اما در کمال تعجب لارنس پس از اینکه کیف پر از پول را تحویل گرفت و می توانست فرار کند و یا اینکه حداقل سعی کند که فرار کند ، رفت و با خیال راحت از اینکه کارش را به پایان رسانده  روی یکی از صندلی های انتظار در سالن نشست .

سرقت از بانک برای زندگی در زندان

ماموران بانک هم به سرعت متوجه شدند که او قصد فرار ندارد و به سادگی او را بازداشت کردند ، لارنس در اداره پلیس اعتراف کرد که برای دعوای خانوادگی که داشته دست به این کار زده و همسر او هم گفت که در مشاجره ای که داشتیم لارنس به من گفت که در زندان زندگی کنم بهتر از در کنار تو بدون است .

حالا اما لارنس به هدف خود رسیده ، با وجود اینکه او نه به کسی آسیب رسانده و نه پولی را دزدیده و حتی در هنگام دستگیری هم مقاومتی نداشته اما متهم به سرقت از بانک و حمل اسلحه است که او را قطعا به زندان خواهد کشید .

بله شاید خنده دار باشد اما گاهی اوقات یک دعوای خانگی باعث شروع یک ماجراجویی و سرقت از بانک با هدف رهایی از مشکلات موجود و بخصوص زندگی در زندان خواهد شد ! نظر شا در این خصوص چه هست؟

 

منبع : odditycentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا