گوناگون

سوسيچ: برابر آرژانتين تغيير تاکتيک نمي‌دهيم

سافت سوسيچ در نظر دارد در ديدار امشب تيمش مقابل آرژانتين در اولين ديدار گروه F رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل هجومي بازي کند.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: آرژانتين تيمي هجومي دارد اما ما هم بازيکناني هجومي در ترکيب تيممان داريم. شيوه بازي‌مان را که بازي با مدافعان هجومي است، تغيير نمي‌دهيم زيرا نمي‌خواهم تيمم در اين مسابقه به صورت ديگري بازي کند.

سوسيچ ادامه داد: من از مربياني هستم که مي‌خواهند بيشتر از حريفشان گل بزنند. نمي‌دانم که آيا مي‌توانيم مقابل آرژانتين اين کار را انجام دهيم يا نه اما اين فلسفه ما براي کسب نتيجه است.

سرمربي تيم ملي بوسني و هرزگوين خاطرنشان کرد: مي‌خواهيم براي کسب نتيجه بازي هجومي را به نمايش بگذاريم زيرا اين شيوه بهتر از همه با بازيکنان ما متناسب است. وقتي مالکيت توپ را در اختيار داريم، بسيار بهتر از زماني هستيم که به دنبال توپ مي‌دويم بنابراين تلاش مي‌کنيم که در اين مسابقه اين کار را انجام دهيم.

وي اضافه کرد: ما نمي‌توانيم از انتقام حرف بزنيم. اين اولين مسابقه ما در جام‌جهاني است و در ديدار دوستانه به ميدان نمي‌رويم. آرژانتين مدعي قهرماني در جام‌جهاني و بخت اول پيروزي در اين مسابقه است.

سافت سوسيچ گفت: به هر حال من مطمئنم که بازيکنانم کارشان را خوب انجام مي‌دهند و عملکرد خوبي در اين مسابقه خواهند داشت. مي‌توانم به شما قول بدهم که در اين مسابقه به شدت مقاومت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا