گوناگون

شبکه های قدیمی برق و مخابرات سوادکوه نیازمند ساماندهی است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل راه آهن شمال، گفت: در خصوص توسعه شبکه های برق و مخابرات در مناطق شرقی شهرستان که روستاهای مهاباد ، محمودآباد و چندین روستای دیگر را شامل می شود جهت ساماندهی وضعیت سیستم های قدیمی این شبکه ها نیازمند یاری و مساعدت راه آهن هستیم.

وی افزود : انشااله با هماهنگی هایی که از سوی ادارات برق منطقه ای و مخابرات شهرستان فیروزکوه با راه آهن شمال بعمل خواهد آمد در آینده نزدیک شاهد ساماندهی و جابجایی خطوط شبکه برق فشار قوی و مخابرات این مناطق خواهیم بود.

یوسف گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال نیز گفت: ما مسئولین وظیفه داریم که برای رفاه حال شهروندان تا جائی که مانع قانونی وجود ندارد تلاش کنیم و در این راستا چون بعضی خدمات نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی با یکدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت های ریلی ، ایمنی پروژه ها سرلوحه کارها قرار دارد خاطر نشان کرد که راه آهن همکاری خوب و صمیمانه ای را با دیگر ارگان ها و سازمان ها تا جایی که خدشه ای به سیستم ایمنی سامانه ریلی وارد نشود خواهد داشت.

مدیر کل راه آهن شمال در ادامه افزود : در بسیاری از فعالیت های زیرساختی ضمن انجام مکاتبات لازم با واحدهای ستادی راه آهن از جمله اداره کل خط و سازه های فنی ، نیازمند دریافت مجوزهای مربوطه هستیم.

بحث و بررسی اصلاح و بهینه سازی شبکه برق هوایی و نیز خطوط مخابرات موجود در حریم راه آهن بین روستای آتشان و مزداران، نصب پایه های جدید و ضرورت راه دسترسی ماشین آلات سنگین برای این پروژه ها و همچنین بهسازی قریب به دو کیلومتر شبکه فیبر نوری روستای سیمین دشت از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بوده است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا