گوناگون

شرکت توزیع نیروی برق کردستان در میان 10 شرکت برتر کشور قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مصطفی نجفیان بعد از ظهر شنبه در مراسم اختتامیه نشست میمزی شرکت در سنندج گفت: قرار گرفتن در بين 10 شرکت توزيع برتر کشور يکي از اهداف مهم اين شرکت  بوده است که خوشبختانه با تلاش و کوشش همکاران در ارزيابي عملکرد توانير توانستيم به اين موفقيت برسيم.

وی گفت: خوشبختانه گزارش هاي مميزان محترم از سراسر کشور نشان مي دهد که اکثر واحدهاي شرکت عملکرد خوبي در سالهاي اخير داشته اند و اين موفقيت مايه دلگرمي مديريت و پرسنل شرکت مي باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بيان اينکه مميزي فرصتي مغتنم براي شناسايي نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف هر سازمان است،افزود: اميدوارم راهنمايي ها و عدم انطباق هاي اعلام شده از سوي مميزان مورد استفاده و توجه همکاران در بخش هاي مختلف شرکت قرار گيرد و در فرصت بهبود داده شده درجهت رفع نقايص اقدامات لازم را انجام دهند.

نجفيان با بيان اينکه نيروي انساني بزرگترين سرمايه شرکت به شمار می رود، عنوان کرد: تلاش شرکت برق همواره قرار گرفتن در جايگاه مطلوب از لحاظ خدمت رساني و پاسخگويي به انتظارات مردم و مسئولين استان بوده است و از همين رو نيروهايي که در اين شرکت به کار گرفته شده اند از جمله نخبگان و متخصصان در حوزه خود هستند و به نسبت به وظيفه مهم و خطير خود در ارائه خدمات بهينه به مشترکين و شهروندان استان متعهد و مسئوليت پذير مي باشند.

رئيس هيأت مديره شرکت توزيع نيروي برق استان کردستان افزود: اين شرکت ممکن است از لحاظ طول شبکه و يا ميزان دارايي ها وامکانات، شرکت بزرگي در سطح کشور به شمار نرود اما از نظر اهداف وتعهدي که پرسنل به خدمت و پيشرفت دارند در زمره شرکت هاي سرآمد کشور قرار دارد.

مهندس نجفيان در ادامه جمع آوري نقاط و انشعابات مخاطره آميز، افزايش سطح دانش و حضور پررنگ در مجامع علمي و توسعه انرژي هاي نو را از اهداف سالهاي اخير شرکت اعلام کرد که در اين راستا اقدامات خوبي انجام شده است.

وي در پایان به برخي دستاوردها و موفقيت هاي شرکت در سالهاي اخير اشاره و اظهار اميدواري کرد با شناخت نقاط ضعف هاي اين مميزي و تقويت نقاط مثبت در آينده موفقيت هاي شرکت تداوم يابد.

سرگروه تيم مميزي توانير در ابتداي اين جلسه ضمن قدردانی از میزبانی و همکاري صادقانه پرسنل شرکت گفت: مميزي انجام شده نشان مي دهد عملکرد شرکت توزيع نيروي برق استان کردستان فراتر از توان و امکانات بالقوه و انتظارات بوده و به نسبت مميزي و بازديد هاي قبلي روند روبه رشدي را نشان مي دهد واميداست اين روند در آينده نيز با تلاش و همت پرسنل اين شرکت تداوم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا