گوناگون

شش میلیارد ریال اعتبار برای حفر سه حلقه چاه آب شرب در شیروان

81222599 5797972

ˈسیدابراهیم حسینیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: تاکنون حفر دو حلقه چاه آبرفتی 70 درصد پیش رفته است و حفر یک حلقه چاه از نوع آهکی نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در برخی از مناطق شهر شیروان، افزود: حفر چاه های آبرفتی تا سه هفته آینده به اتمام خواهد رسید و با بهره برداری از آن تا حدودی مشکلات کمبود آب آشامیدنی این شهر رفع می شود.

وی سرانه مصرف آب آشامیدنی هر شهروند شیروانی را 170 لیتر در روز اعلام کرد و گفت: اکنون آب آشامیدنی این شهر از طریق یک چاه آب در روستای امیر آباد و 14 حلقه چاه آب داخل شهر تامین می شود.

مدیر آب و فاضلاب شهری شیروان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و اوج مصرف آب از شهروندان تقاضا می شود 20 درصد از مصارف غیرضرور خود بکاهند تا سایر مشترکان شهری دچار قطعی آب نشوند.

حسینی از تملک زمین تصفیه خانه آب این شهر به مساحت 10 هکتار با اعتبار 9 میلیارد ریال خبر داد و افزود: کار حصار کشی این زمین با اعتباری افزون بر 5/2 میلیارد ریال رو به پایان است.

شهر 85 هزار نفری شیروان، 29 هزار مشترک آب و فاضلاب شهری دارد که از سال گذشته و با کاهش شدید آب سد بارزو، تامین آب مورد نیاز ساکنان این شهر دچار مشکل شده است. ک/3

7186/623/626



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا