گوناگون

شهرداري یزد براي تغيير كاربري زمين هاي ورزشی مجوز صادر نكند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شريعتي، ظهر پنجشنبه در جلسه شوراي شهر با حضور نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مسئولان شهرداري و اعضاي شوراي شهر همكاري كنند تا با عدم صدور مجوز براي تغيير كاربري زمين هاي ورزشي، به توسعه فضاهاي ورزشي كمك كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به افزايش بيماري ديابت در شهر يزد، خواستار افزايش امكانات ورزش در محله هاي مختلف شهر شد و افزود: حتي با هزينه هاي كم نيز مي توان براي مردم امكانات ورزشي فراهم كرد.

مسئولان شرايط سالم سازي جسم و روح مردم را فراهم كنند

شريعتي تاكيد كرد: از نظر مردم، خدمتگزاري نبايد تنها به شعار باشد بلكه مسئولان بايد شرايط سالم سازي جسم و روح نسل امروز و آينده را فراهم كنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نيز در اين جلسه با اشاره به مسئله اتباع بیگانه و مشکلات مردم در سطح شهر اظهار داشت: مردم مشكلات جدي با مسئله اتباع بيگانه غيرمجاز دارند و مسئولان بايد به درد مردم بيشتر توجه كنند.

مرتضي شايق در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تعرفه آب و برق بيان كرد: با توجه به هوای گرم و خشک یزد که به مراتب از هوای شهرهای جنوبی گرمتر است، پرداخت تعرفه آب و برق آن نسبت به شهرهای جنوبی گرانتر است به همين دليل از مسئولان می خواهیم تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ كنند.

هيچكس تدبيري براي درياچه گاوخوني يزد نداشت

شایق همچنين با اشاره به دریاچه ارومیه و اتخاذ تدابیر برای احیا و ساماندهی آن تصریح کرد: استان یزد نيز دارای دریاچه گاوخونی است که سالیان سال است خشک شده اما مسئولان برای احیا و ساماندهی آن هیچ تدبیری انديشيده نشده است.

وي همچنين به مسائلي نظير استعمال قليان در اماكن عمومي، آسفالت معابر، فضاي سبز و نگهداري آن، اتوبوسراني، صنعت توريست، بحران آب، آزادراه اصفهان – شيراز،  اعتبارات استاني و … پرداخت و خواستار پيگيري هاي بيشتر در اين زمينه ها از سوي نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شد.

 نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه با اشاره به سند چشم انداز شهر و استان يزد اظهار داشت: مسئولان بايد براي توسعه و پيشرفت شهر و استان بر اساس سند چشم انداز اقدام كنند تا چند پروژه به صورت همزمان احداث نشود كه اين اقدام هم هدر دادن پول مردم و هم نارضايتي آنان را به همراه خواهد داشت.

در صدور مجوز براي پروژه هاي سنگين به سند چشم انداز استان يزد توجه ويژه شود

محمدصالح جوكار همچنين با بيان اينكه هنر مديريت حل و فصل مسائل و مشكلات است، تصريح كرد: مسئولان بايد در صدور مجوزهاي پروژه هاي سنگين استان به سند چشم انداز توجه ويژه كرده و از صدور مجوزهاي چندگانه در يك شهر و استان خودداري كنند.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال اقتصاد، فرهنگ، عزم ملي و مديريت جهادي اظهار داشت: ما مسئولان و مديران بياييم در اين سال تحولي جدي در عملكرد خود ايجاد كنيم و فقط شعار ندهيم بلكه همه مسائل و مشكلات سطح شهر را ريشه اي رفع كنيم.

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در مسئله فرهنگ سازي، ضعيف عمل شده بنابراين بايد در سال فرهنگ بيشتر به اين مسئله توجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا