گوناگون

شهردار شاهین شهر: سلامت شهروندان بر دریافت عوارض آلایندگی ارجح است

81225342 5802507

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شاهین شهر، ˈعلی اصغر ذاکریˈ در آستانه روز شهرداری، پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: شهرداری حاضر نیست در قبال به خطر انداختن سلامت شهروندان به اخذ عوارض آلایندگی اقدام کند.

وی اظهار کرد: کاهش آلایندگی ها در شهر اولین اولویت شهرداری است و در همین راستا بخشی از نیروگاه که باعث ایجاد آلایندگی شده بود با پیگیری شهرداری و دستور مقام قضایی پلمب شده است و تا رفع آلایندگی، به فعالیت نخواهد پرداخت.

وی اخذ دستور قضایی مبنی بر انتقال دامداری های اطراف شهر و کمک 20 میلیارد ریالی به طرح تعویض و مرمت شبکه فرسوده فاضلاب شهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای حفظ سلامت و تأمین آسایش و رفاه شهروندان عنوان کرد.

ذاکری در باره نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، شهرداری شاهین شهر با حمایت و مساعدت شورای اسلامی شهر با جدیت در حوزه فرهنگ وارد شده است.

وی افزود: تصویب یک بسته فرهنگی با مشارکت شهروندان، نهادها، سازمان ها و گروه های فرهنگی با بودجه پنج میلیارد ریال، اختصاص بودجه ویژه به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با رشد 200 درصدی، کمک ده میلیارد ریالی به احداث و تکمیل مساجد شهر، کمک هفت میلیارد ریالی به ساخت حوزه های علمیه برادران و خواهران در شهر، لبیک شهرداری و شورای اسلامی شهر به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در بحث فرهنگ بوده است.

شهردار شاهین شهر در مورد فعالیت های عمرانی شهرداری گفت: 93 پروژه عمرانی با بودجه ای بالغ بر 900 میلیارد ریال با اولویت توجه به حاشیه شهر و محله های کمتر توسعه یافته در حوزه عمران تعریف شده است.

ذاکری موفقیت شهرداری شاهین شهر را مدیون توجه استانداری اصفهان به این شهر، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، همدلی و همفکری امام جمعه، فرماندار شاهین شهر و میمه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی معاونان، مدیران عامل سازمانهای وابسته و تک تک پرسنل خدوم شهرداری و همراهی شهروندان شاهین شهر اعلام کرد.

د/510/607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا