گوناگون

صعود مقتدرانه فوتسال ايران به پلي آف آسيا

تيم ملي فوتسال ايران در سومين و آخرين مسابقه خود در مرحله گروهي جام ملت هاي آسيا در حالي که صعود خود به مرحله بعد اين مسابقات را مسجل کرده بود براي کسب عنوان اول گروه مقابل استراليا ديگر تيم صعود کننده گروه 2 به ميدان رفت و در پايان به برتري 8 بر يک دست يافت و به عنوان تيم اول به مرحله يک چهارم نهايي راه يافت.

تيم ملي فوتسال ايران اين مسابقه را با ترکيب سپهر محمدي، عليرضا وفايي، علي اصغر حسن زاده، فرهاد توکلي وحسين طيبي آغاز کرد.شاگردان خسوس کاندلاس از همان دقايق ابتدايي بازي را هجومي آغاز کردند و حسين طيبي در دقيقه 2 بازي با يک شوت سرکش تور دروازه استراليا را براي اولين باربه لرزه درآورد. اما يک دقيقه بعد استراليا موفق شد دروازه ايران را باز کرده و بازي را به تساوي بکشاند.

اين تساوي تنها دقايق کوتاهي دوام داشت و بازيکنان تيم ملي فوتسال موفق شدند تا پايان نيمه اول 5 بار ديگردروازه استراليا را توسط محمد طاهري (5)،حسين طيبي ( 8 و 11) ،وفايي(15) و شفيعي (16) باز کرده و اين نيمه را با برد 6 بر يک به سود ايران پايان دهند.

بازي تهاجمي و مسلط ملي پوشان ايران در نيمه دوم نيز ادامه يافت تا اينکه اسماعيل پورو طاهري در دقايق 7و8 نيمه دوم موفق شدند با گشودن دروازه حريف، ايران را 8 بريک جلو بيندازند.

شاگردان جوان خسوس کاندلاس با انجام اين 3 بازي نشان دادند انگيزه و توانايي بالايي براي کسب عنوان قهرماني جام ملت هاي آسيا دارند و به خوبي مي توانند براي يازدهمين مرتبه عنوان قهرماني آسيا را از آن ايران کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا