گوناگون

طرح آموزش مصرف بهینه آب به بانوان خانه دار پیشوا آغاز شد

81223835 5800005

سعید محمدیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اجرای طرح آموزش مصرف بهینه آب به بانوان خانه دار با هدف ارتقای آگاهی این قشراز جامعه در زمینه روش های صحیح مصرف این نعمت خدادادی و مقابله با بحران کم آبی انجام شده است.

وی گفت: بانوان خانه دار نقش مهمی در الگودهی به کانون خانواده بر عهده داشته و بیشترین سهم را در مدیریت مصرف آب خانگی دارا می باشند و می باید در این زمینه مهم یاریگر شرکت آبفا باشند.

وی اظهار داشت: کارشناسان دفتر آموزش شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران با آغاز ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات قرآن و علوم دینی، ضمن برپائی کلاس های آموزش مصرف بهینه آب برای بانوان خانه دار، نقش آنان در مدیریت مصرف و صرفه جویی این مایه حیاتی بازگو کرده و نکات لازم را جهت رعایت مصرف بهینه آب ارائه نمودند.

مدیر روابط عمومی و آموزش شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران تصریح کرد: آب تنها مایع حیات است که تولید شدنی نیست و باید در مواقعی که با وجود کاهش نزولات جوی و افزایش دما ، میزان تقاضای مصرف آن افزایش می یابد در مصرف آب صرفه جویی نمائیم تا مشکلی در زمینه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به وجود نیاید.

تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا