گوناگون

عسگري: ترکي براي فصل آينده بايد آزمون بدهد

حسين عسگري در مورد فعاليت دپارتمان داوري در تعطيلات ليگ گفت: تلاش مي‌کنيم در تعطيلات کلاس‌هاي آموزشي براي داوران ليگ برتر، ليگ‌هاي پايين‌تر، فوتسال و فوتبال ساحلي در بخش آقايان و خانم‌ها برگزار کنيم. ما در اين تعطيلات 10- 12 کلاس آموزشي براي داوران برگزار خواهيم کرد تا داوران را از نظر روحي و رواني، آمادگي جسماني و آموزش قوانين توانمند‌تر کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد زمان برگزاري کلاس‌هاي داوران ليگ برتري گفت: اين کلاس‌ها يک هفته تا 10 روز قبل از شروع مسابقات برگزار خواهد شد و ما مجبوريم اين کلاس‌ها را در ماه مبارک رمضان برگزار کنيم.

عسگري در مورد وضعيت محسن قهرماني براي فصل آينده گفت: احکام کميته انضباطي مدت‌ زمان دارند و حکم ايشان هم مشخص بود بنابراين بازگشت قهرماني به داوري يک مسئله شخصي است و مربوط به خودش است.

رئيس دپارتمان داوري فوتبال در مورد محسن ترکي گفت: ترکي از داوران خوب ماست اما به دليل مشکلات شخصي که داشت از آمادگي جسماني فاصله گرفت به طوري که حتي نتوانست در کلاس‌هاي AFC آزمون آمادگي جسماني را با موفقيت پشت سر بگذارد به همين دليل در AFC به او قضاوت نرسيد و ما هم در همان راستا به او قضاوت نداديم. او براي فصل آينده بايد حتما در آزمون آمادگي جسماني و کلاس داوري شرکت کند.

رئيس دپارتمان داوري در مورد خالي شدن فهرست داوران اليت ايران در آسيا گفت: در اين مسئله هيچ‌کس مقصر نيست شرايطي اينگونه پيش آمده است. سعي مظفري‌زاده براي ادامه تحصيل به کانادا رفت و از داوري خداحافظي کرد، در مورد محسن ترکي هم که توضيح دادم. 2 داور هم نتوانستند وارد ليست اليت شوند زيرا حضور در فهرست داوران ممتاز ديگر مثل گذشته آسان نيست.

وي ادامه داد: خوشبختانه موعود بنيادي‌فر بازي‌هايش از سوي AFC تأييد شده و شهريور ماه براي شرکت در کلاس اليت اقدام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا