گوناگون

عضو مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار پاکسازی شهر تلعفر از تروريست ها شد

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی” الفرات نیوز”؛ شیخ محمد تقی مولی در بیانیه ای گفت:  واقعا مایه تاسف و اندوه است که عناصر تروریستی و جنایتکار داعش بعد از اشغال شهر تلعفر از هیچ جنایتی در حق ساکنان و حتی ساختمان های آن دریغ نورزیدند. اموال و دارایی های مردم را غارت کردند و خانه های آنان را آتش زدند. چه بسیار افراد از جمله زنان و کودکان را قتل عام کردند و باعث شدند اهالی این شهر آواره و به مهاجرت به شهر سنجار مجبور شوند. با وجود این از ساکنان شهر تلعفر که به شهر سنجار مهاجرت کرده اند می خواهیم در قبال این مصیبت و رنج بزرگ صبر و تحمل پیشه کنند و در همین شهر ( سنجار ) و برخی از مناطق حومه آن بمانند. ما از اهالی شهر تلعفر که به سنجار پناهنده شده اند می خواهیم در همین شهر و مناطق نزدیک به تلعفر بمانند و به استان های مرکزی ؛ جنوبی و شمالی مهاجرت نکنند.
شیخ تقی مولی افزود: حال اگر عکس این موضوع رفتار شود و ساکنان شهر تلعفر از شهر و موطن شان مهاجرت و به مناطق دوردست بروند باعث خواهد شد آمان خود را به فراموشی بسپارند ، دیگر نتوانند به شهرشان باز گردند و اموال خود را بازگردانند.
 وی اظهار داشت:‌  ما مجدانه برای تامین همه نیازهای آوارگان و شهروندان عراقی از جمله غذا ، آب ، دارو و مسکن مناسب تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا