گوناگون

عظیمی سکان دار دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا عظیمی پیشکسوت خبر و رسانه عصر چهارشنبه به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان معرفی و از تلاش های هشت ساله مظاهر سلیمان پور رئیس قبلی این دفتر تجلیل شد.

معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: خبرنگاران ایرنا باید نزدیک ترین تعامل را با مسئولان در استانها داشته باشند.

مسعود نوری بر تعامل و ارتباط نزدیک خبرنگاران و مسئولان ارشد استانها تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از این ارتباط باید شناساندن مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف و معرفی آنها به مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه امانتداری در خبرگزاری ایرنا نباید به فریبکاری منجر شود، اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا تعامل مثبت و منطقی با مسئولان در استانها دارند و در عین حال اقداماتشان باید به تاثیرگذاری مثبت برای حل مسایل مخنلف منجر شود.

معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و هجمه رسانه ای علیه دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: رسالت این خبرگزاری در این شرایط، روز به روز سنگین تر می شود.

نوری بر پویایی خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به منظور طرح مسایل و مشکلات روز جامعه تاکید کرد و افزود: حرکت ایرنا در این مسیر کمک بزرگی به مسئولان کشور برای شناسایی و حل مشکلات در حوزه های مختلف است.

معاون اداره کل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در این آیین بر نگاه یکسان این سازمان نسبت به تهران و استان ها تاکید کرد و گفت: کیفیت گرایی هدف اصلی ایرنا در دوره مدیریت جدید در تهران و استانهاست.

هدایت الله عبداللهی در خاتمه تصریح کرد: خبرها در پایگاه های خبری استانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی باید به گونه ای باشد که برای مخاطبان همان استان جذاب و حلال مشکلات آنها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا