گوناگون

فان‌خال: بازي برابر اسپانيا را فراموش کرديم

هلند فردا شب در دومين ديدار خود در جام جهاني برابر استراليا به ميدان خواهد رفت.

پيروزي در اين ديدار تقريبا صعود لاله‌هاي نارنجي را به دور بعد جام جهاني قطعي مي‌کند.

به نقل از ايسنا، لوئيز فان‌خال سرمربي تيم ملي هلند پيش از ديدار تيمش برابر استراليا گفت: درباره شيوه بازي تيمم در بازي فردا شب نمي‌توانم صحبت کنم چرا که هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. شايد سيستمي که برابر اسپانيا داشتيم را در بازي برابر استراليا نداشته باشيم.

فان خال در ادامه گفت: ما پيروزي برابر اسپانيا را فراموش کرديم. براي رسيدن به فينال جام جهاني 5 ديدار ديگر بايد برگزار کنيم. بازي برابر اسپانيا تنها يک ديدار بود نه بيشتر. اکنون تمام تمرکز ما به بازي برابر استراليا است. بازيکنان همگي بازي با اسپانيا را فراموش کرده‌اند. ما برابر اسپانيا توتال فوتبال بازي نکرديم. برايم سخت است که به شما خبرنگاران توضيح بدهم که تيمم با چه سيستمي برابر اسپانيا به ميدان رفت. تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که بايد همين روند را ادامه دهيم تا بتوانيم صعودمان را به مرحله بعد قطعي کنيم.

سرمربي تيم ملي هلند با تمجيد از تيم ملي اسپانيا گفت: برايم اصلا شگفت‌آور نبود که استراليا برابر شيلي بازي خوبي به نمايش بگذارد. آن‌ها در چند ماهه اخير پيشرفت زيادي کرده‌اند و اين را در بازي‌هاي دوستانه خود نشان داده‌اند. فکر نمي‌کنم استراليا براي دفاع کردن برابر ما به ميدان بيايد. من با مربي آن‌ها موافقم که گرمي هوا در شهر کوريبا تاثير خاصي روي بازي دو تيم خواهد داشت اما فکر مي‌کنم که يک بازي هجومي را از هر دو تيم ببينيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا