گوناگون

فرماندار سیاهکل: تمامی ادارات برای جذب سرمایه گذار نقش آفرینی کنند

81189437 5740091

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ رحیم حیدریˈ عصر چهارشنبه در این نشست اظهار کرد: با توجه به شعار امسال و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و نیاز به رفع محرومیت ها و لزوم کاهش نرخ بیکاری، این کارگروه در جهت توسعه و اشتغال پایدار شهرستان نقش و اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: با وجود اینکه ادارات شهرستان هرکدام وظایف محوله خاص خود را دارند، اما در این امر همه ادارات بصورت مجموعه ای با همفکری و همدلی می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری و جذب سرمایه گذاری نقش موثرتری داشته باشند.

حیدری با اشاره به آغاز فعالیت و برنامه ریزی کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال از تمامی مسئولین ذیربط خواست همت و تلاش مستمر و دلسوزانه ای در خصوص تحقق این مهم داشته باشند.

وی گفت: در این شرایط هیچگونه اهمال کاری و سستی از هیچ سازمان و اداره ای پذیرفتنی نیست.

محمدیان معاون فرماندار سیاهکل نیز در این نشست به تبیین اهمیت و افق اهداف این کارگروه پرداخت و بر ضرورت برنامه ریزی و توجه بیشتر مسئولین و ادارات تاکید کرد.

گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در سیاهکل حاکی از برگزاری جلسه بررسی توزیع آرد و پخت نان شهر و روستاهای این شهرستان است.

در این جلسه ساعات کاری نانوایی ها بررسی و تمهیداتی برای واحدهای خبازی متقاضی افزایش ساعات کاری اتخاذ شد.

کارشناس شبکه بهداشت و درمان سیاهکل نیز با ارائه گزارشی گفت: طبق آمارهای دوره ای و آزمایشگاهی و کنترل و بازرسی های بعمل آمده، مصرف جوش شیرین در شهر سیاهکل به صفر رسیده که نشاندهنده همکاری کامل نانوایی ها در رعایت بهداشت است.

شهرستان سیاهکل با دو شهر سیاهکل و دیلمان، دو بخش مرکزی و دیلمان و پنج دهستان در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا