گوناگون

فعالیت 43 نمایندگی بیمه سلامت در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مجیدی عصر دوشنبه در جلسه ای با معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند برای بررسی مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستان مرند، با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از بزرگترین اقدامات دولت یازدهم در این مدت بود، گفت: رضایتمندی مردم از این طرح نیز خوب بود تا حدی که نزدیک به 275 هزار نفر در آذربایجان شرقی برای بیمه سلامت ثبت نام کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه برای 248 هزار نفر در آذربایجان شرقی دفترچه درمانی صادر شده است، گفت: صدور دفترچه درمانی بقیه ثبت نام کنندگان نیز در دست اقدام است که به زودی برای همه ثبت نام  کنندگان دفترچه درمانی صادر می شود.

مجیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارتقای سلامت جامعه یکی از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است، گفت: طرح تحول نظام سلامت تا اینجای کار با موفقیت انجام شده و از این پس نیز موجب ارتقای نظام سلامت و بهداشت کشور می شود.

تقی کرمی، فرماندار ویژه شهرستان مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه تاکنون 18هزار نفر در شهرستان مرند در طرح بیمه سلامت ثبت نام کرده اند، افزود: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید در بخش سلامت و دارو و درمان قدم های مثبتی برداشته شده است که امیدواریم این سیر تحولی و رو به جلو همچنان ادامه داشته باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا